Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τίτη σήμερα 19 Μαρτίου....

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Αποχώρηση από το ΚΙΝΑΛ του Γραμματέα της Ν.Ε. ΠΑ.ΣΟ.Κ. Φωκίδας, Χρήστος Τσαμαντάνης

Νέα αποχώρηση από το ΚΙΝΑΛ καθώς την παραίτηση του από όλες τις θέσεις που κατείχε στο κόμμα ανακοίνωσε ο Γραμματέας Ν.Ε. ΠΑ.ΣΟ.Κ. Φωκίδας Χρήστος Τσαμαντάνης.
Στην επιστολή του ο Τσαμαντάνης αφήνει ευθείες αιχμές για «συντροφικά μαχαιρώματα» από στελέχη του χώρου κινούμενα με ιδιοτέλεια και προσωπικό πολιτικό όφελος.....


Η επιστολή προς τον Γραμματέα του Κινήματος Αλλαγής
«Σύντροφε γραμματέα,
Με την παρούσα μου επιστολή θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι παραιτούμαι από μέλος της Κ.Π.Ε. του Κινήματος Αλλαγής, από Γραμματέας Ν.Ε. ΠΑ.ΣΟ.Κ. Φωκίδας, καθώς και από όλες τις θέσεις που κατείχα όπως και από υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος.
Ανήκω σε αυτούς που στρατευτήκαμε σε μια δύσκολη και κρίσιμη χρονική συγκυρία για το χώρο και καταφέραμε να μείνουμε όρθιοι και να υπερασπιστούμε τις αρχές μας και τις αξίες μας.
Η παραίτησή μου οφείλεται σε λόγους υπεράνω της θέλησης μου και παρά τη σφοδρή και έντονη επιθυμία μου να συνεισφέρω στο κοινωνικό σύνολο, καθόσον το τελευταίο χρονικό διάστημα έχω γίνει αντικείμενο δυσμενών και απρεπών σχολίων από άτομα που εξακολουθούν να εμφανίζονται μέχρι και σήμερα ως παράγοντες και ως σωτήρες.
Είναι τα ίδια άτομα που τις τελευταίες δεκαετίες λυμαίνονται τον πολιτικό μας χώρο, μην αφήνοντας να ακουστεί διαφορετική άποψη από τη δική τους. Μην επιτρέποντας σε νέα πρόσωπα να εισφέρουν στο χώρο και ειδικά στους νέους που προσφέρουν αφιλοκερδώς και χωρίς προσωπικό συμφέρον ή επιθυμία για τη λήψη θέσεων, βάζοντας με οποιοδήποτε τρόπο, είτε εμφανώς είτε αφανώς, εμπόδια και προσκόμματα.
Την παραπάνω συμπεριφορά, και σε έντονο βαθμό και με απρεπείς εκφράσεις για το πρόσωπό μου δυστυχώς αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Έτσι, μετά από ώριμη σκέψη και με μεγάλη μου λύπη και προκειμένου να προφυλάξω την κοινωνική και ατομική μου υπόσταση παραιτούμαι των ως άνω θέσεων και προσκαλώ αυτούς να αναλάβουν την ανασυγκρότηση αυτού του πολύπαθου χώρου και να προσελκύσουν αυτοί τους νέους ανθρώπους που ο χώρος έχει ανάγκη για την αλλαγή τόσο της νοοτροπίας όσο και του πολιτικού σκηνικού. Πρόκειται άλλωστε για τα ίδια άτομα που οδήγησαν το κίνημα στην σημερινή του κατάσταση και τοπικά και πανελλαδικά.
Καλή συνέχεια στους αγώνες.
Με εκτίμηση,
Χρήστος Τσαμαντάνης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου