Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Δευτέρα 18 Μαρτίου, σύμφωνα με το Εορτολόγιο, γιορτάζουμε την Καθαρά Δευτέρα ....Ανοιχτό το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού....

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ: Νέες υποψηφιότητες με το συνδυασμό ΄΄ Επιλογή Ευθύνης΄΄ - Υποψήφιος Δήμαρχος Παν. Ταγκαλής



Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Δημοτικής Ενότητας Ιτέας /Δήμου Δελφών
ΓΕΩΡΓΙΑ  ΚΑΠΑΡΕΛΗ-ΧΑΡΙΤΟΥ
Είμαι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος  Στερεάς Ελλάδας. ....
Συνεχίζω τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο πρόγραμμα «Δημόσια Διοίκηση» του Ανοικτού Πανεπιστημίου και γνωρίζω πολύ καλά την Αγγλική Γλώσσα . Απέκτησα την  πιστοποίηση στην Πληροφορική εντός του χώρου της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας.
Συνεργάστηκα με αρκετά σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Κίρρα, Ιτέα, Χρισσό, Γαλαξίδι) και με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε  Πρόγραμμα εφαρμογής στο Νομό Φωκίδος : «Ένταξης τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο».
Είμαι Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Γαλαξιδίου  κι έχω διατελέσει αιρετό μέλος του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Α/θμιας Eκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) Φωκίδας.
Η ενασχόλησή μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση αρχίζει το έτος 2010 και την εκλογή μου ως Τοπική Σύμβουλος Κίρρας και στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 για το Δήμο Δελφών , εκλέχτηκα πρώτη σε σταυρούς γυναίκα Δημοτική Σύμβουλος στη  Δημοτική Ενότητα Ιτέας και δεύτερη στη σειρά κατάταξης των συνυποψηφίων μου, με το συνδυασμό του Παναγιώτη Ταγκαλή.
Επιδιώκω να είναι η αυτοδιοικητική μου παρουσία στο Δημοτικό Συμβούλιο σοβαρή με τεκμηριωμένες απόψεις  και θέσεις ανά θεματική ενότητα , με ιδιαίτερη έμφαση στα σοβαρά προβλήματα καθημερινότητας της Δ.Ε Ιτέας και όχι μόνο.
Θεωρώ  Καθήκον των νέων ανθρώπων να εμπλέκονται  με τη διαχείριση των κοινών της Πόλης.
Είμαι κόρη του Δημήτρη και της Δήμητρας Καπαρέλη από την Κίρρα, όπου κατοικώ μόνιμα από την παιδική μου ηλικία και είμαι έγγαμη με τον Ηλία  Χαρίτο, ιδιωτικό υπάλληλο.’Εχω  δύο (2) κόρες 21 χρόνων, τη Δήμητρα Χαρίτου, φοιτήτρια Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών  και την Παναγιώτα Χαρίτου, φοιτήτρια της ΑΕΝ Πλοιάρχων Κύμης Ευβοίας.
Είμαι υποψήφια με το συνδυασμό “Επιλογή Ευθύνης” του Παναγιώτη Ταγκαλή για :
  • Επανεκκίνηση του Δήμου Δελφών και της πόλης μου και ποιοτική διεκδίκηση της καθημερινότητας,
  • Μείωση ενδοδημοτικών ανισοτήτων-αποκατάσταση των οικονομικών αδικιών που υπέστη η πόλη μας , με ιεράρχηση στόχων και διαφανείς διαδικασίες,
  • Τήρηση των υποσχέσεων και σχεδιασμό  έργων ανάπτυξης,
  • Έργα και λόγια- όρους συνώνυμους.
Με υπευθυνότητα και όραμα συνεχίζουμε για να «αναπνεύσει» κυριολεκτικά  ο Δήμος μας με τεχνογνωσία και δυναμική στελεχών.

Γεωργία Καπαρέλη-Χαρίτου
Δ/ντρια Δημ. Σχολείου Γαλαξιδίου
----------------------------------------------------------------



Ονομάζομαι Παναγιώτης Κούκος, σύζυγός μου είναι η Γρίβα Λουλού και  είμαι πατέρας δύο παιδιών. Γεννήθηκα το 1961 στην Άμφισσα, όπου και μεγάλωσα.
 Ολοκλήρωσα το σχολείο στην Άμφισσα και σπούδασα στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Ανωτάτης Βιομηχανικής Θεσσαλονίκης. Είμαι εδώ και 33 χρόνια έμπορος αυτοκινήτων, φορτηγών και μηχανημάτων. Έχω εργασθεί στον τομέα των διεθνών μεταφορών, ως μέτοχος και διαχειριστής στην εταιρεία ''ΔΕΜΑ Ι.Μ.Ε.''ΕΠΕ ως το 2000.
Το 2017 στις εκλογές του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Φωκίδας κατέλαβα την πρώτη θέση σε αριθμό ψήφων και ανέλαβα οικονομικός επόπτης του Επιμελητηρίου Φωκίδας. Είμαι Αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Γαλαξειδίου, Αντιπρόεδρος του Λαογραφικού Μουσείου Γαλαξειδίου και μέλος του Δ.Σ. της Πρωτοβουλίας Πολιτών Γαλαξειδίου.
Στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, θα συμμετάσχω στο συνδυασμό ''Επιλογή Ευθύνης'' ,
 με υποψήφιο δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου