Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Σάββατο 23 Νοεμβρίου....ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ: Έφυγε από την ζωή ο Γιώργος Τσαπρούνης σε ηλικία 45 ετών, σήμερα στις 12 η κηδεία του στον ΙΝ Εισοδίων της Θεοτόκου Αμφίκλειας.….......

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Συνάντηση του Βουλευτή Φωκίδας Ιωάννη Μπούγα με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

Ο Βουλευτής Φωκίδας, κ. Ιωάννης Μπούγας, συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη......
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν τα θέματα αρμοδιότητάς του, που αφορούν κυρίως τη Φωκίδα.
Ο Βουλευτής έθεσε τα αιτήματα του προσωπικού της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και των Φυλακών, όπως αυτά του είχαν παρουσιαστεί κατά τις συναντήσεις που προηγήθηκαν με τους αντίστοιχους φορείς. 
Ως αμέσου ενδιαφέροντος ζητήματα, ανέφερε στον Υπουργό την προμήθεια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με νέα οχήματα, την επανασύσταση των Αστυνομικών Τμημάτων Δελφών και Γραβιάς, καθώς επίσης την ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φωκίδας με προσωπικό. Ο Υπουργός δήλωσε ότι εξετάζει, κατά προτεραιότητα, θετικά όλα τα ανωτέρω ζητήματα και ότι σύντομα πρόκειται να προγραμματιστεί επίσκεψη στον νομό. 

      Πολιτικό γραφείο Ιωάννη Δ. Μπούγα 
  Βουλευτή Φωκίδας,
                                              Αν. Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου

3 σχόλια:

  1. Γιατί της Γραβιάς, και όχι της Σουβάλας? 1200 κατοίκους η Σουβάλα, 600 η Γραβιά!
    Παράλογο ακούγεται να καλύπτεται περιοχή με τους μισούς κατοίκους, έναντι άλλης με διπλάσιους κατοίκους
    και πολλαπλάσιους επισκέπτες και παραθεριστές
    Π.Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TO Aστυνομικό τμήμα Γραβιάς είναι το μοναδικό{η Αμφίκλεια είναι μακρυά και σε άλλο νομό} της κοιλάδας, του άνω ρου του Κηφισού ποταμού και έπρεπε να έχει επανασυσταθεί και υπερδιπλασιασθεί η δύναμη του χθες.
    Σαν μέτρο σύγκρισης και παραλληλισμού θα πρέπει κάποιος να αντιληφθεί σε σμίκρυνση ότι ο κομβικός συγκοινωνιακός κόμβος(οδικός-σιδηροδρομικός} της περιοχής είναι ο αντίστοιχος στρατηγικός που έχει η πόλη της Λάρισας στο σύνολο της ηπειρωτικής Ελλάδας.Η Γραβιά,Ο Μπράλος έστω ΚΑΙ ΜΕ 1 ΚΆΤΟΙΚΟ, αποτελούσε ανέκαθεν μοναδικό πέρασμα Βόρειας-νότιας Ελλάδας Δυτικής-Ανατολικής Ελλάδας,εκεί που κατευθύνονται οι περαστικοί σε δεκάδες νομούς και λιμάνια.Σήμερα το σύγχρονο αυτό πέρασμα με χαλαρή και ανεπαρκή αστυνόμευση ενθαρρύνει την κάθε παράνομη διακίνηση.Το ημιορεινό και ορεινό της περιοχής που περικλείεται απο 5 δύσβατα βουνά έχει τα τελευταία χρόνια καταγραφεί ως κρυψώνας παρανόμων και επικηρυγμένων κακοποιών που παρά και τα αστυνομικά μπλόκα κατάφερναν να διαφεύγουν!. Όποιος περνάει ιδιαίτερα νύχτα απο το οδικό πέρασμα Άμφισσα-Μπράλος η Αράχοβα -Αγόριανη, καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ.Η ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΌΧΙ περιστασιακή παρουσία Αστυνομικού ελέγχου κατά τις νυχτερινές ιδίως ώρες θεωρείται εκ των ΄΄ουκ ανευ΄΄, επιβεβλημένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι κι αλλιώς όλη αυτή η περιοχή δεν είναι δυνατόν να ελεγχθεί.
    Δηλαδή όταν (υπό)λειτουργούσε το Τμήμα με 3 η 4 Όργανα υπήρχε ασφάλεια?
    Όταν ο Παλαιοκώστας παραθέριζε στην Σουβάλα, ήταν δυνατόν να το αντιληφθούν?
    Το θέμα είναι ότι δεν έχει να κάνει με την θέση του Τμήματος, αλλά με την στελέχωση, τον εξοπλισμό και την οργάνωση του.
    Ο έλεγχος και η κάλυψη υποστηρίζεται με την κίνηση και όχι με την επάνδρωση Γραφείων.
    Π. Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.