Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Μάνος Χατζιδάκις - ΤΑ ΛΟΥΣΤΡΑΚΙΑ - Βασίλης Λέκκας & Έλλη Πασπαλά & Ηλίας Λιούγκος

Γιώργος Βιδάκης
Κοιμάμαι στο χαλίκι
χορταίνω από βρισιά
και μ’ έχει σαν σκουλήκι
του κόσμου η μπαμπεσιά.....


Από την μουσική Παράσταση του Μάνου Χατζιδάκι, "Στον Σείριο υπάρχουνε παιδιά" Πρωτοχρονιά του 1988 στην ΕΤ1 Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις Ερμηνεία :Βασίλης Λέκκας & Έλλη Πασπαλά & Ηλίας Λιούγκος "Η Λαϊκή Αγορά" 1987 Από το Soundtrack της ταινίας America - America του Elia Kazan 1963 Δουλειά και χαμαλίκι και βρωμα κι απλυσιά μαζεύτηκαν οι λύκοι να μπουν στην εκκλησιά. Κοιμάμαι στο χαλίκι χορταίνω από βρισιά και μ’ έχει σαν σκουλήκι του κόσμου η μπαμπεσιά. Πού θα πάμε, πού θα πάμε τι θα φάμε τι θα φάμε; Έκλεψα μια λαμαρίνα με ζεστή ζεστή φαρίνα. Σώπα σώπα, σώπα σώπα, δε μου το `πες δε σου το `πα πάψε πάψε, πάψε πάψε κι ό,τι βρεις μπροστά σου χάψε. Παίζουν οι Μουσικοί: Παναγιώτης Δράκος:Φλάουτο Νίκος Γκίνος: Κλαρίνο Σωκράτης Ανθης: Τρομπέτα Βαγγέλης Σκούρας: Κόρνο Δημήτρης Βράσκος: Βιολί Γιώργος Κινδύνης: Βιόλα Στέλιος Ταχιάτης:Βιολοντσέλο Θόδωρος Κοτεπάνος: Πιάνο Στέλλα Κυπραίου: Κιθάρα Βασίλης Παπαβασιλείου: Κόντρα Μπάσο Νίκος Καραγιάνης: Βιολί Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου