Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ......Μίκη Θεοδωράκη - ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΞΕΡΟ ΧΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ - Μαργαρίτα Ζορμπαλά & Χορωδία

Γιώργος Βιδάκης

Τα ρούχα μου μύρισαν γιασεμί
η ζωή μου είχε πάρει κάτι 
από το λεπτό άρωμα του.....




Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ "Le Soleil et le Temps" Ποίηση και μουσική του Μίκη Θεοδωράκη Ερμηνεία: Μαργαρίτα Ζορμπαλά & Χορωδία Ενορχήστρωση και διεύθυνση του Γιώργου Θεοδωράκη. Ζωντανή ηχογράφηση από συναυλία στο Palladium Theatre της Σουηδίας το 1977 που κυκλοφόρησε το 1978 σε δίσκο βινυλίου στο Παρίσι από την εταιρία Galata. Επάνω στο ξερό χώμα της καρδιάς μου φύτρωσε ένας κάκτος. Πέρασαν πάνω από είκοσι αιώνες που ονειρεύομαι γιασεμί.. Τα μαλλιά μου μύρισαν γιασεμί η φωνή μου είχε πάρει κάτι από το λευκό άρωμα του. Τα ρούχα μου μύρισαν γιασεμί η ζωή μου είχε πάρει κάτι από το λεπτό άρωμα του Όμως ο κάκτος δεν είναι κακός μονάχα δεν το ξέρει και φοβάται. Κοιτάζω τον κάκτο μελαγχολικά ποτέ πέρασαν κιόλας τόσοι αιώνες. Θα ζήσω άλλους τόσους ακούγοντας τις ρίζες να προσχωρούν Μέσα στο ξερό χώμα της καρδιάς μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου