Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ο Πάπας στηρίζει… ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως ψηφίζει ο Πάπας Φραγκίσκος.«Οι έλληνες κυβερνώντες που οδήγησαν στη δημιουργία αυτής της κατάστασης διεθνούς χρέους έχουν μια ευθύνη....
Με τη νέα ελληνική κυβέρνηση ξεκίνησε μια αναθεώρηση κάπως δίκαιη» δήλωσε ο Ποντίφικας, κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψης του στη Λατινική Αμερική.
«Ελπίζω να βρεθεί ο δρόμος για να λυθεί το πρόβλημα της Ελλάδας και ένας δρόμος ελέγχου για να μην παρουσιάσουν και άλλες χώρες το ίδιο πρόβλημα, και αυτό να μας βοηθήσει να προχωρήσουμε, διότι ο δρόμος αυτός των χρεών δεν τελειώνει ποτέ», δήλωσε μάλιστα αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις.
tvxs

64 σχόλια:

  1. ΩΧ ΘΑ ΞΑΝΑΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 9:54 αυτα ειναι ψιλα γραμματα,δεν ειναι για σενα. εσυ πηγαινε για κανα καφεδακι στο πετρινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ 9:54 Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 8:43 ΠΕΡΙΠΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΣΟΥ. ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΓΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΧΑΜΠΑΡΙΑ? ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ?
    ΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ .....ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΛΙ Η ΜΕΡΑ ΜΑΣ..
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...

    Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε συ Π.Κ επειδη δεν εχω ιντερνετ και για να μην χρεωνομαι συνεχεια απ'εξω,μιας και θες διαλογο για να περασει παλι η μερα σου oπως λες,δεν κανονιζουμε να τα πουμε απο κοντα; αυτο ειναι το καλυτερο,να σου πω θα πουμε και πιο πολλα για την νεα ταξη πραγματων,γιατι οπως καταλαβαινεις απο το ιντερνετ δεν μπορουμε να πουμε τοσα πολλα. αυτο πιστευω ειναι το καλυτερο και επειδη σε κοβω οτι εχεις πολλες αποριες,θα σου τις λυσω ολες. λοιπον σε ενα χωριο ζουμε ειναι κριμα να τα λεμε μπροστα απο εναν υπολογιστη,να βρεθουμε απο κοντα να περναει και πιο ευχαριστα η ωρα μας,σιγουρα θα συμφωνεις και εσυ. να πουμε στο καφε κεντρικον στις 6:00 σημερα το απογευματακι η εχεις δουλεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕ ΣΥ ΘΑ ΤΟΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ ΜΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ .
    Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ? ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ? ΧΩΡΙΟ Η ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ?
    ΘΑ ΑΡΓΗΣΩ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΘΩ ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.....
    ΜΗΠΩΣ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΩΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ?
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες μου σε πολη εισαι και θα ερθω εγω μην αγχωνεσαι... τωρα που γνωριστηκαμε! θα χαρω παρα παρα πολυ να τα πουμε απο κοντα! οποτε πες μου που εισαι,ωρα και ημερομηνια και εγω θα σου ρθω. οσο αφορα για τα νεωτερα...ειπαμε απο κοντα. σε ευχαριστω και περιμενω.

      Διαγραφή
  7. Mιά και δεν μου απαντάς για την πόλη που είσαι για να έρθω και μεχρι να μου πείς διάβασε το παρακάτω .Θα σε ωφελήσει. Από κοντά θα πούμε περισσότερα

    ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΣΟΚ! Θα επαληθευτεί… “Κάθε βράδυ βλέπω μια παλάμη με 5 δάκτυλα πάνω από την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.. Τι συμβολίζει; Μπορεί κανείς να δώσει εξήγηση;”
    Δημοσιεύθηκε: 15/07/2015


    Ο ΜΩΑΜΕΘ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΡΩΤΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ…

    ΤΟΥΣ ΛΕΓΕΙ:

    “ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΠΑΛΑΜΗ ΜΕ 5 ΔΑΚΤΥΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ

    ΣΟΦΙΑ…ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ; ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ; “

    ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙ:

    “ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ”…ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ…

    ΡΩΤΑΕΙ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ:

    “ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ, ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΘΙΣΟΥΜΕ ΕΔΩ;”

    ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ:

    “ΕΝ 5-5 – ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ” …

    ΔΗΛΑΔΗ 555 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΑΡΑ (1453 + 555 = 2008)…

    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΕΙΧΑΝ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…

    ΕΙΧΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΙ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΠΕΛΘΕΙ ΗΡΕΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ …

    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ;

    7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ…

    ΔΗΛΑΔΗ 2008 + 7 = 2015…!!!

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φιλε Π.Κ περιμενω να μου πεις τοπο,ωρα και μερα. μην με ξεχασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΛΟΙ?????
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΄΄ΌΙ ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ΄΄
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΞΗΜΕΡΩΣΕ
    Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ; -Γ-

      Διαγραφή
  10. εσει ρε φιλε Π.Κ (?) πιο πανω μου ειπες οτι δεν το ξερεις το ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ. ειμαι πολυδροσο. στις 2:02 σου ειπα να μου πεις τοπο,ωρα και μερα και δεν μου απαντας και μετα μου λες για μαγκες κλπ. καταλαβαινεις τι λες; εσυ δεν φοβασαι ολοκληρη ΝΤΠ και φοβασαι εμενα. να γνωριστουμε καλυτερα. τι φοβασαι; φανταρος δεν εχεις παει; τελος παντων,περιμενω να μου πεις τοπο,χρονο και ωρα να ερθω να σε βρω. εγω παντως ημουν χτες 6:00 στο ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ στην πολυδροσο και δεν ειδα κανεναν να ρωταει για μαγκες και τα σχετικα και απο οτι μου ειπαν καποιοι δεν ρωτησε κανενας χτες τετοιο πραγμα. μην το λιβανιζεις αλλο περιμενω να μου πεις τοπο,χρονο και ωρα να ρθω να σε βρω. αν θες εσυ να ρθεις,θα σε περιμενω παλι στις 6:00 σημερα στο ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ. πες μου να το κανονησουμε,τοσο πολυ εχεις χεστει. να κανουμε τον διαλογο που θες θα συναντηθουμε οχι να λυσουμε το κυπριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΙΛΕ 9:33 ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ Π.Κ Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ; Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΝΗΣΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ,ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΙΚΡΗ ΛΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ! ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ,ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Ο Π.Κ (ΠΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΤΣΙ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΖΕΡΤΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ! ΟΠΟΤΕ 9:33 ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ,ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΙΩΝΕΙΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΣΤΟ ....ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ ? ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ? ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΣ? ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΣΕΝΑ ? ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ?ΤΖΑΜΠΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Ε?
    ΕΝ ΠΑΣΕΙ Π[ΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΣ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΩΤΕΡΟ ΟΠΩΣ ΣΕ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ?


    Α. Σ (ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥ Κ.Π)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΣΟΥ......

      Διαγραφή
  14. Αστειάκια ε ? Στο ραντεβου όμως δεν έρχεσαι ? Τρέμεις ε?
    Διάβασε τα παρακάτω και μάθε αγράμματε ε αγράμματε? Εγω πάντως εδώ στο κεντρικόν είμαι όλη μέρα και τη νύχτα.

    Προφητεία Πατροκοσμά: Θα κοιμηθούμε χρεωμένοι και θα ξυπνήσουμε λευτερωμένοι

    Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός... είχε γράψει για το ...Μνημόνιο και τις δανειακές συμβάσεις τις οποίες χαρακτηρίζει αντισυνταγματικά!
    Διαβάστε παρακάτω το αυθεντικό κείμενο:

    «Τέλος με τα φοβικά σύνδρομα του Μνημονίου και των Δανειακών Συμβάσεων, που είναι όλα άκυρα και παράνομα, αντισυνταγματικά και απάνθρωπα!

    200 χρόνια πριν ο Εθναπόστολος του Γένους, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός που ανέστησε Πίστη και Πατρίδα στις ψυχές των Σκλάβων,

    μας αποκάλυψε με τη Χάρη του Θεού, ότι ΔΕΝ θα πληρωθεί το δυσβάσταχτο και εν πολλοίς κατασκευασμένο και παράνομο Ελληνικό «χρέος»,

    το…. οποίο δημιουργήθηκε ρίχνοντάς μας χρήμα πολύ, μέσω ΕΟΚ/ΕΕ, που αλλοίωσε ο λαό μας, τις αξίες, τις παραδόσεις και την ίδια την υπόστασή του!

    Ιδού οι συγκεκριμένες προφητείες του για το Ελληνικό «Χρέος»:

    α. «Θα σας ρίξουν παρά πολύ• θα σας ζητήσουν να τον πάρουν πίσω, αλλά ΔΕΝ θα μπορέσουν»! (σ.σ. παράς είναι το χρήμα)

    β. «Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο, αλλά ΔΕΝ θα προφθάσουν»! Καί αναφέρει επίσης σχετικά:

    γ. «Θα βάλουν φόρο στις κότες και στα παράθυρα»!

    δ. «Θα ζητήσουν να σας πάρουν και στρατιώτες. ΔΕΝ θα προφθάσουν όμως»! ΝΑΙ, χάρη στην Πρόνοια του Θεού, ΔΕΝ θα προφθάσουν!..

    Μην ανησυχείτε για αυτό το «χρέος» λοιπόν, αλλά κοιτάξτε μονάχα το ένα και αληθινό ΧΡΕΟΣ που έχουμε στον Χριστό, την Παναγιά και τους Αγίους μας που δεν σταματούν να πρεσβεύουν και την Πατρίδα μας!

    Οι σκοτεινές δυνάμεις, πάνε να καταπιούν την Ορθόδοξη Ελλάδα μας και…. ήδη πανηγυρίζουν την μεγάλη επιτυχία τους… Μα ΔΕΝ θα προφθάσουν…

    Θα κοιμηθούμε χρεωμένοι και θα ξυπνήσουμε λευτερωμένοι… Θα κοιμηθούμε μικρό κράτος και θα ξυπνήσουμε και πάλι Αυτοκρατορία!»


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΓΡΑΜΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΗ!!!!!!! ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΚΟΤΕΣ!!!!!! ΝΑ ΒΡΑΣΩ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειρωνευεσαι Π.Κ (;) και μετα πιανεις τον Αγιο Κωσμα τον Αιτωλο στο στομα σου; που ειναι ρε τα παντελονια που φορας; σε εχω προσκαλεσει να τα πουμε απο κοντα και κρειβεσαι πισω απο τον υπολογιστη σου. ελα ρε κοτα στο κεντρικον στις 6:00! σε περιμενω να σε δω απο κοντα ποσο ψευτομαγκας εισαι! για να μην παρεξηγηθω,να συναντηθουμε να κανουμε αυτον τον "δημοκρατικο" διαλογο που το θελεις τοσο θελω οχι κατι "αλλο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Π.Κ. Α.Σ. ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΓΝΩΣΤΕ Χ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. A.Σ. αυτην την ωρα μαλλον θα τρως το ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ σου ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΗΡΘΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΙΛΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΚΡΥΒΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΜΑΡΤΡΥΡΉΣΟΥΝ.
    ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΙΔΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΟ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ.
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΊΛΩ ΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΏΝΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΙΛΆΡΑΚΙΑ.
    Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΚΟΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΣΥ (ΧΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟ ΛΕΩ ΣΑΝ ΦΙΛΟΣ,ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙΣ). ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ. ΘΑ ΡΘΩ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ!!!!!!!!!!!! ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΥΠΝΟ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. πλακα εχετε φιλαρακια. συνεχιστε εχετε χιουμορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γουσταρεις ε; ευτυχως που υπαρχουν ο Π.Κ (;) και το ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΙ (;) του και γελαμε φιλε,αλλιως θα χαμε παρει ψυχοφαρμακα.

      Διαγραφή
    2. Π.Κ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ;

      Διαγραφή
    3. ρε Π.Κ πες μας λιγο ποιον ρωτησες στο ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ που λες; γιατι δεν μου φανηκε να ησουν εκει και ουτε φανηκε να εγινε κατι τετοιο που λες. δεν σε κοβω για ανεργο.... το αντιθετο,σε κοβω για πολυ βολεμενοοοοο!!!!!! αν θες ονομα πρεπει να πεις πρωτα το δικο σου (εσυ πρωτος σε αυτο το αρθρο αναφερθηκες σε εμενα) γιατι το Π.Κ δεν μου λεει τιποτα. μπορει να σημαινει πολλα πχ. Πιαστοαυγο Καικουρευτω,Πλακα Κανω κλπ. οποτε ριξε το "ποιημα" για να πω και γω το δικο μου!

      Διαγραφή
  21. Ο Κοσμας με τις προφητειες του τι εχει νσ κσνει με τις κοτες?Απ'οτι μπορεσα νσ καταλαβω εχει κοτετσια στα Μεγαρα και το μεγαλυτερο το λενε Κεντρικον,σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΓΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟΣ.

      Διαγραφή
  22. Π.Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΥΚ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ! ΡΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  23. Μπράβο ρε παιδιά. Γέλασε λιγάκι το χειλάκι μας ....Να είστε καλά εκεί στην πατρίδα..Συνεχείστε ετσι κόσμια και ευγενικά. Μπράβο !

    Γ.Α , Α.Α , Π.Ρ, Σ.Τ, Δ.Ψ , μακρινά ξεδέρφια. στην Αμερική του Α.Β που είναι μπατσανάκης και πρωτοξάδερφος της γυναίκας του Α.Σ του κουμπάρου του Π.Κ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. NA ΣΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο Π.Κ (;) ΚΑΙ Ο Α.Σ.(;) ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΓΕΛΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ,ΕΤΣΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!

      Διαγραφή
  24. ΚΟΚΟΡΙΚΟΡΙΚΟΚΟ....ΚΟΚΟΡΙΚΟΚΟ....ΚΟΚΟΡΙΚΟΡΙΚΟ...ΚΟΚΟ....ΚΟΚΟΡΙΚΟΚΟ!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΦΙΛΕ ΣΤΙΣ 7.
    ΤΑ ΛΕΜΕ
    Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σε περιμενω με παρα πολυ αγαπη και προδερμ........

      Διαγραφή
  26. ΚΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!16 Ιουλίου 2015 στις 9:06 μ.μ.


    Παρακαλείται ο διαχειριστής του πράγματι ωραίου και ανεξάρτητου μπλόγκ να μην σταματήσει τα σχόλια.
    Είναι η καλύτερη ψυχοθεραπε'ια γι αυτά που περνάμε. Γελάμε με την ψυχή μας .
    Μπράβο σε όλους .Συνεχίστε κόσμια όμως και έξυπνα ,όπως μέχρι τώρα.Μπράβο σας.Ξεσκάμε βρέ παιδιά.
    ΠΚ ΚΠ ΠΡ ΤΥ Ζ Η ΡΜ ΙΚ ΣΤ ΔΕ ΓΕ ΗΡ ΗΘ ΧΩ ΧΨ ΙΚΛ ΜΝΞ ΟΠΡ ΑΩ ΒΓ ΗΝ ΖΤ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΩ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΓΕΛΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ Π.Κ (;),ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΑΛΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥ!

      Διαγραφή
    2. επισης η ωραια παρεα μου και εγω ευχαριστει τον ενα και μοναδικο,τον ανεπαναληπτο.....ξερετε ποιον λεω,να μην γινομαι κουραστικος,για τις απιστευτες "κολοτουμπες" του! εξαλλου τον τελευταιο καιρο εχουμε χορτασει κολοτουμπες απο τους πολιτικους που μας κυβερνανε και μαλλον εχει γινει της μοδας!

      Διαγραφή
  27. ΕΙΜΑΙ Ο ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ Π.Κ. ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΜΕΝΑ. ΕΙΧΑ ΝΑ ΜΠΩ 3 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΧΑΜΟ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΜΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΙΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ . ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΙΑΖΕΣΑΙ ΕΚΕΙ . . ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ?
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ?

    ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ Π.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ Π.Κ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΚΡΥΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ Ε; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καθηστε κοροιδα και ασχοληθειτε με το αν θα κλασει ο πκ η αν θα πιει καφε. τα σχολια εκτοξευτηκαν μαζι και η δημοτικοτητα του μπλογκ. ουτε στα καλυτερα ονειρα τους τετοια δημοτικοτητα και γιατι; σας πεταξε το δολωμα και εσεις τσιμπησατε και μετα δηθεν εμφανιζονται και αλλοι που γελανε και ιστοριες για αγριους. δεν προβληματιζεστε γιατι ο διαχειριστης αφηνει τα σχολια; σε δουλεια να βρισκομαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΟΒΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ??ΖΗΛΕΥΕΙΣ?
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΡΩΓΕΣΑΙ ? ΠΕΣΜΑΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΤΑΡΑΒΕΡΙ ? .ΖΗΛΙΑΡΗ Ε ΖΗΛΙΑΡΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ...ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΚΙΟΥΛΕΣ ?.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ? ΑΦΡΙΣΕΣ.....ΜΗΝ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΛΑΔΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΧΕΙ ΠΕΙ ΝΑ ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΝΑΙ......

      Διαγραφή
  31. Θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,.....17 Ιουλίου 2015 στις 1:54 μ.μ.

    Ήταν πάντα η συλλογιά μου να μπω στο Βατικανό,
    να τον έβλεπα μπροστά μου φυσικό και ζωντανό,
    λένε πως είναι ωραίος, είναι διακριτικός,
    και βαρβάτος και μοιραίος και γλυκός, πολύ γλυκός.

    Θέλω να τον δω, θέλω να τον δω,
    θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,
    θέλω να δω τον Πάπα, θέλω να τον δω.

    Θέλει να τον δει, θέλει να τον δει,
    θέλει να δει τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,
    θέλει να δει τον Πάπα, θέλει να τον δει.

    Νιώθω πως όταν μπροστά μου τον ειδώ πρώτη φορά,
    θα κοπούν τα ήπατά μου και θα νιώσω μια χαρά,
    κι απ’ την ταραχή θα φρίξω αντικρύ του σαν βρεθώ,
    και μ’ ευλάβεια θα σκύψω μπρος του να τον ασπαστώ.

    Θέλω να τον δω, θέλω να τον δω,
    θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,
    θέλω να δω τον Πάπα, θέλω να τον δω.

    Θέλει να τον δει, θέλει να τον δει,
    θέλει να δει τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,
    θέλει να δει τον Πάπα, θέλει να τον δει.

    Κι επιτέλους μια κυρία μόλις έχει παντρευτεί,
    θα ζητήσει ευκαιρία μεσ’ στη Ρώμη να βρεθεί,
    θα ειπέι στον σύζυγό της "Μια που είμαστε εδώ,
    τον ποντίφηκα εν πρώτοις θέλω, μα θέλω να τον δω".

    Θέλω να τον δω, θέλω να τον δω,
    θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,
    θέλω να δω τον Πάπα, θέλω να τον δω.

    Θέλει να τον δει, θέλει να τον δει,
    θέλει να δει τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα,
    θέλει να δει τον Πάπα, θέλει να τον δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάπας προς Πούτιν: Μην δημιουργήσεις πρόβλημα στο σχέδιο της χιλιετίας


    «Τον πάπα να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία», είχε πει ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός, όταν θέλησε να αναφερθεί σε μία σκοτεινή περίοδο της ανθρωπότητας, στην οποία η Ελλάδα θα υπέφερε…
    Και όπως φαίνεται, ο νέος Πάπας παρουσιάζει ιδιαίτερα «χαρακτηριστικά», αφού είναι –τουλάχιστον- διπρόσωπος και για πολλούς εκφραστής του σκοταδισμού, του νεοταξισμού και της παγκοσμιοποίησης.

    Είναι απίστευτο το γεγονός ότι, παρ' όλο που έγινε λόγος για την επιστολή αυτή σε αρκετά δημοσιεύματα, δεν συζητήθηκε - αναλύθηκε ακόμη από κανένα δημοσιογράφο σε κανένα μέσο ενημέρωσης (και μάλλον δεν προβλέπεται να γίνει κάτι τέτοιο).

    Μέσω της επιστολής αυτής, ο Πάπας αναλαμβάνει τον ρόλο φερέφωνου των παγκοσμιοποιητών και υπενθυμίζει στον Ορθόδοξο Πούτιν ότι θα πρέπει να αφήσει το πεδίο ελεύθερο στους «διεθνείς οικονομικούς οργανισμούς», όπως τους αποκαλεί, να ολοκληρώσουν το έργο τους «στα πλαίσια των στόχων του Σχεδίου της Χιλιετίας» (του ΟΗΕ)! (να σημειώσουμε στο σημείο αυτό πως ο όρος «στόχοι του Σχεδίου της Χιλιετίας» δεν είναι άγνωστος στους Έλληνες, αφού ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Α. Παπανδρέου αναφέρθηκε συχνά σε αυτόν, με ενθουσιασμό, στις ομιλίες του ως πρωθυπουργός).

    Ο Πάπας προειδοποιεί έμμεσα (αλλά με σαφήνεια και θράσος) τον Πούτιν να αφήσει τη Συρία ανυπεράσπιστη, για να αποφευχθεί μια παγκόσμια σύρραξη. Αν ο Πούτιν πάψει να αντιστέκεται στους «διεθνείς οργανισμούς» και μείνει αμέτοχος, θα μπορέσουν οι «παγκόσμιες οικονομικές δυνάμεις» να επιτελέσουν το έργο τους, το οποίο "θα φέρει ειρήνη στον πλανήτη, θα εξαφανίσει την πείνα και θα παράσχει δυνατότητες απασχόλησης και υπηρεσίες υγείας σε όλους". Ο απόλυτος εμπαιγμός, δηλαδή, από τον θρησκευτικό ηγέτη των Καθολικών, αφού το όργανο που χρησιμοποιούν οι δυνάμεις αυτές στις οποίες αναφέρεται ο Πάπας, το ΔΝΤ, εισβάλλει σε χώρες και τις καταστρέφει κυριολεκτικά, σε όλα τα παραπάνω επίπεδα.

    Η επιστολή αυτή του ηγέτη των Καθολικών, προς τον ηγέτη της μεγαλύτερης δύναμης του Ορθόδοξου κόσμου σήμερα, δεν είναι παρά ένας ωμός εκβιασμός και δικαιώνει, από την αρχή μέχρι το τέλος του κειμένου, τους στοχασμούς του Γέροντα Παΐσιου για τον ρόλο του Πάπα στην διαδικασία που θα οδηγήσει την ανθρωπότητα αλυσοδεμένη προς τη σκλαβιά του Αντίχριστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εχετε γεια βρυσούλες, λόγγοι, βουνά, ραχούλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ξέρεις ρε 8.37 ,τελικά ένα είναι βεβαιο απ αυτά που λές. 'Οχι το ποιός κ...ει αλλά αν κάποιοι άλλοι καταλαβαίνουν την π....ή του.
    Και στην περίπτωσή σου απ ότι βλέπω αυτό ισχύει
    Κ..νει ο κάθε Π.Κ ? και σε πιάνει αποφορά....
    Και κάτι τελευταίο , μιά και απ ότι καταλαβαίνω μάλλον κουβαλάς τις ίδιες απόψεις με τον άλλον που μας γκάστρωσε για τη νέα τάξη πραγμάτων μήπως επειδή αυτός κρύβεται κακαρίζοντας συνέχεια έχεις εσυ κανένα νεώτερο να μας πείς?

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗ Τ. Η Κ.Π Η Α.Σ. Η Η Η Η....................

      Διαγραφή
  35. Εγω συμφωνω με τον φιλο με τη νεα ταξη κ.λ.π,γιατι η κορη μου θα παει τον Σεπτεμβρη σε νεα ταξη,Γ'δημοτικου και μαλον ειναι συμαθητης της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΑ ΡΕ ΓΙΑ ΠΕΣΜΟΥ .... ΕΣΥ ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΙΑΖΕΣΑΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕ ? ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ?ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΟΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΙΤΣΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΣΟΥ ?...


    Α.Σ ....Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥ Κ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  37. π. Αὐγουστίνος Καντιώτης: "Θα πέσουν Φυλές και Έθνη - Εμείς οι Έλληνες πρέπει να σταθούμε"


    Συμβουλή του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

    Πρέπει νὰ προσέχουμε, γιατὶ ὑπάρχουν καὶ παραδόσεις εἰδωλολατρικές. Ἡ Ἐκκλησία μας ἔχει ἕνα κόσκινο, τὸ Εὐαγγέλιο. Ὅ,τι εἶνε ἀντίθετο μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, τὸ ἀπορρίπτει…

    Kρατοῦμε τὸ Εὐαγγέλιο καὶ τὴν ἱερὰ Παράδοσι, ὡς μοναδικὲς πηγὲς τῆς πίστεώς μας. Ὅλα τὰ ἄλλα τὰ ἀπορρίπτουμε.

    Νὰ κρατοῦμε τὶς παραδόσεις. Γιατὶ θὰ πέσουν φυλὲς καὶ ἔθνη. Ἐμεῖς πρέπει νὰ σταθοῦμε. Ἂν δὲν σταθοῦμε, θὰ εἶνε λυπηρό. Ἂν κοιτάξω μέσα στὸ ἔθνος μου, εἶμαι πολὺ ἀπαισιόδοξος καὶ προβλέπω μεγάλα δεινά.

    Καὶ ἐπειδὴ ἐμεῖς οἱ παλαιότεροι περάσαμε πολλὰ δεινά, λέω· Θεέ μου, πάρε με, γιὰ νὰ μὴν τὰ δῶ. Δὲν θέλω νὰ δῶ πάλι τὴν Ἑλλάδα νὰ αἱματοκυλίεται. Δὲν θέλω νὰ ᾿δῶ μυαλὰ σκορπισμένα, αὐτοκίνητα ἀνεστραμμένα, σκοτωμένους, μανάδες νὰ κλαῖνε, φυλακισμένους, φρικτὰ πράγματα. Ὅσοι δὲν εἶδαν δὲν μποροῦν νὰ καταλάβουν τὴ φρίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκιμασε τα λεξοτανιλ. μπορει να δεις αποτελεσματα!

      Διαγραφή
  38. Αυτον τον βρυκολακα που τον θυμηθηκες.
    Ειχε απαγορεψει τον frape και το προγαμιαιο sex.Αν τον ακουγαμε δεν θα υπηρχαμε σαν λαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΡΩΤΟΝ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΓΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΠΡΓΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΓΗ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΑΜΙΑΙΟ ΣΕΞ.ΕΤΣΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΘΕΝΕΣ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ..
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.....

    Παΐσιος: «Θα σας φορολογήσουν βαριά και μετά θα γίνει πόλεμος - Θα έρθει καιρός που θα ανεβοκατεβαίνουν κυβερνήσεις»

    Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ανατρέχουν στα βιβλία με τις προφητείες του γέροντα Παΐσιου, για να βρουν απαντήσεις σε αυτή την εποχή τη γεμάτη με ταλαιπωρίες.

    «Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σαν να μην έχετε. Θα σας δώσουν πολλά λεφτά και μετά θα σας βάλουν δυσβάσταχτους φόρους, αλλά δεν θα προλάβουν να τους πάρουν» έλεγε και είχε προβλέψει:

    «Επέβαλαν (και θα επιβάλουν) στη χώρα μας ένα πολύ μεγάλο εξωτερικό δημόσιο χρέος, τόσο μεγάλο, που όχι μόνον να μην μπορούμε να το ξεχρεώσουμε, αλλά ούτε τους τόκους αυτού του δανείου να μην προλαβαίνουμε. Με αυτό καταφέρνουν με εύλογη δικαιολογία να επιβάλουν στον λαό ένα οικονομικό πρόγραμμα εξόντωσης έως εσχάτων. Θα επιβάλλουν συνεχώς νέα οικονομικά μέτρα, δυσβάστακτα, φόρους ασήκωτους και πάρα πολλά άλλα μέτρα, έτσι ώστε να κάνουν τον λαό να αγανακτήσει. Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα.

    »Θα λένε: «Εχετε δίκιο που διαμαρτύρεστε, όμως έχετε μεγάλο εξωτερικό χρέος και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά φοροδιαφεύγουν. Για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους, πρέπει να αποδεχθείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου. Ετσι ώστε να βλέπουμε ποιοι είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοι οι φοροφυγάδες».

    Αναφερόμενος στους πολιτικούς, ο άγιος είχε πει «ο κόσμος θα σιχαθεί τους πολιτικούς και θα τους πάρει με τις πέτρες», ενώ στο βιβλίο «Μαρτυρίες Προσκυνητών», αναφέρει:

    «Θα έρθει καιρός που θα ανεβοκατεβαίνουν κυβερνήσεις, θα εναλλάσσονται τα κόμματα, θα ανακαλούνται διατάγματα, θα ψηφίζονται νόμοι και θα καταργούνται άλλοι, και θα επικρατεί σύγχυση. Ο κόσμος θα υποφέρει πολλά, αλλά δεν θα κρατήσει για πολύ αυτό. Κάποιους μήνες. Μετά θα ξεκινήσει ο πόλεμος με την Τουρκία που θα γίνει Παγκόσμιος. Και η Ελλάδα θα μεγαλουργήσει!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για τον Παναθηναικο στ champions league,δεν ειπε κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΝΑΜΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΓΩΩΩΩΩ... ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.
    ΜΕ ΕΦΕΡΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ .ΠΗΓΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ..ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ . ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ..
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΠΑΤΩΘΗΚΕ ΣΤΑ ΚΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ .

    Κ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. λοιπον τι χαμπαρια? κανα νεο να περασει η μερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή