Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Μάνος Χατζιδάκις - ΤΑ ΛΟΥΣΤΡΑΚΙΑ - Βασίλης Λέκκας & Έλλη Πασπαλά & Ηλίας Λιούγκος


Έχω μια περίεργη εμμονή με αυτό το εμβληματικό τραγούδι του Μάνου απο τότε που το άκουσα, στην ταινία του Ηλία Καζάν "Αμέρικα-Αμέρικα".
Αυτή η Ερμηνεία εινα από την "Λαϊκή Αγορά" του Μάνου.....
Κοιμάμαι στο χαλίκι
χορταίνω από βρισιά
και μ έχει σαν σκουλήκι
του κόσμου η μπαμπεσιά.

Στίχοι:   Νίκος Γκάτσος
Μουσική:   Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία :Βασίλης Λέκκας & Έλλη Πασπαλά & Ηλίας Λιούγκος

 "Η Λαϊκή Αγορά"  1987

Από το Soundtrack της ταινίας America - America του Elia Kazan 1963

Δουλειά και χαμαλίκι
και βρωμα κι απλυσιά
μαζεύτηκαν οι λύκοι
να μπουν στην εκκλησιά.

Κοιμάμαι στο χαλίκι
χορταίνω από βρισιά
και μ έχει σαν σκουλήκι
του κόσμου η μπαμπεσιά.

Πού θα πάμε, πού θα πάμε
τι θα φάμε τι θα φάμε;
Έκλεψα μια λαμαρίνα
με ζεστή ζεστή φαρίνα.

Σώπα σώπα, σώπα σώπα,
δε μου το `πες δε σου το `πα
πάψε πάψε, πάψε πάψε
κι ό,τι βρεις μπροστά σου χάψε.

Το Βίντεο είναι από την ταινία : La guerre des boutons 1962

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου