Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Έτσι είναι η ζωή Μάκη μου, δεν σβήνει πάντα το παρελθόν μας.


Σε καταλαβαίνουμε, Μάκη Βορίδη. Σε συμπονούμε και συμπάσχουμε μαζί σου. Είναι τεράστια ζημιά στην προσωπική σου υπόληψη,....
 να μην καταφέρνεις να εκλεγείς ούτε δημοτικός σύμβουλος Τραχανοπλαγιάς με το αγαπημένο σου σύνθημα «ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ», και να χρειάζεται να κρυφτείς κάτω από τη φούστα του...
Καρατζαφέρη για να λάβεις το πρώτο σου δημόσιο αξίωμα.


Και είναι ακόμα χειρότερη ζημιά, να χρειάζεται συνέχεια να αποκόπτεις από τον δημόσιο λόγο σου τις αληθινές σου απόψεις, εκείνες που δεν ήταν απλά «μια νεανική τρέλα», αλλά η συνεπής ακροδεξιά δράση πλέον των 20 χρόνων.

Για παράδειγμα, τώρα που ξανα-υπουργοποιήθηκες χρειάστηκε να προδώσεις άλλη μία φορά το παρελθόν σου, για να καμφθούν οι αντιδράσεις Ισραηλινών πολιτικών. Και πρέπει να σε τσούζει λίγο στην ψυχούλα σου, γιατί μαντεύω ότι θα ήθελες πολύ να πετάξεις τη μάσκα του «Δημοκράτη» που έχεις αναγκαστεί να φορέσεις

Όλα αυτά τα συμπονετικά, σου τα λέω Μάκη μου, διότι ανακινήθηκε πάλι το ακροδεξιό σου «παρελθόν», με φωτογραφίες από χουντογλέντι του 2007. Και η απάντησή σου, Μάκη, ήταν τουλάχιστον αστεία.

«
Τα σύμβολα της 21ης Απριλίου», λες, χωρίς (γιατί άραγε) να την αποκαλείς Χούντα, «χρησιμοποιήθηκαν μετά την αποχώρησή μου και χωρίς να έχω καμία σχετική γνώση». Ακούγεται λίγο σαν δικαιολογία συζύγου, που πιάστηκε να εμφανίζεται σε φωτογραφίες από όργιο: «Αγάπη μου, τα πουλιά ήρθαν όταν είχα φύγει».

«
Έχω εκλεγεί 7 φορές βουλευτής», γράφεις στην απάντησή σου, λες και η εκλογή σου μπορεί να αποδείξει το οτιδήποτε. Και οι Χρυσαυγίτες εκλέχθηκαν βουλευτές από τη σοφία του Ελληνικού λαού, Μάκη μου, και πρέπει να ζήλεψες λιγάκι τότε, γιατί τουλάχιστον εκείνοι δε χρειάστηκε να κρυφτούν πολύ για να το καταφέρουν. Εκλέχθηκαν ενώ έσφαζαν, ενώ εσύ χρειάστηκε να συνταξιοδοτήσεις πρόωρα το τσεκούρι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου