Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τρίτη 16 Απριλίου 2024 σήμερα...Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών η Αικατερίνη Νικ. Φούρλα, εχθές το βράδυ......

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

ΠΑΡΑΝΟΙΑ Ή ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ


Γράφει ο Αντώνης Ιωάννου*
Τελευταία οι κάτοικοι της Φωκίδας, γινόμαστε μάρτυρες αποφάσεων που είτε καθηλώνουν και υποαναπτύσσουν την περιοχή μας, είτε αναβαθμίζουν και συντελούν στην ανάπτυξη με στοχευμένες αποφάσεις προς το συμφέρον των κατοίκων της περιοχής…

Οι κύριοι συντελεστές ή υπαίτιοι αυτών των γεγονότων, προέρχονται από την κυβερνητική πλευρά ή από την αξιωματική αντιπολίτευση… Και γίνομαι πιο σαφής!! Τελευταία βγήκε στην επιφάνεια η απόφαση του κόμματος της ΝΔ , διά του προέδρου της, σχετικά με τις κυριότερες υποδομές που προτείνει, για την τετραετία, που θεωρητικά θα κυβερνήσει. Το ανέδειξαν τα κεντρικά ΜΜΕ, το είπαν στα ραδιόφωνα, γράφτηκε στο διαδίκτυο…ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΗΚΕ από κανέναν, άσχετα εάν περιέχει και έργα που έχουν εξαγγελθεί, εδώ και καιρό, από άλλους θεσμούς ( αναγγελία κατασκευής οδικού άξονα Υλικής- Ελευσίνας, όταν αυτό έχει εξαγγελθεί και από την Περιφέρεια Αττικής)…
Στο πρόγραμμα αυτό λοιπόν των υποδομών σε οδικά δίκτυα – και κατά συνέπεια, ανάπτυξη των περιοχών που θα κατασκευαστούν- λείπει η γνωστή σε όλους μας “Διαγώνιος”! Ο δρόμος που θα συνέδεε την ΠΑΘΕ, στο ύψος των Θερμοπυλών, μέσω Ιτέας μέχρι το Αντίρριο, την Γέφυρα και την Ιονια οδό…Το σκεπτικό ήταν ότι οι ερχόμενοι από Βόρεια Ελλάδα και Θεσσαλία με προορισμό Πάτρα, νησιά Ιονίου και εξωτερικό, θα χρησιμοποιούσαν αυτόν τον αυτοκινητόδρομο και όχι την κοστοβορα σε χιλιόμετρα, βενζίνη, χρόνο και διόδια, διαδρομή, μέχρι Αθήνα- Ελευσίνα, Κόρινθο, Πάτρα αποσυμφορωντας και την κίνηση…
Για τον λόγο αυτόν, ήταν θετικοί στην δημιουργία του και οι περιφερειάρχες Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας…Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά…Σ ε ομιλία του, σε συγκέντρωση στελεχών του κόμματος του, ο κ. Μητσοτάκης προτίμησε την εξαγγελία κατασκευής αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει την Λαμία με Καρπενήσι και Αγρίνιο, πετώντας στον κάλαθο των αχρήστων οποιανδήποτε ένσταση και ρίχνοντας στα αζήτητα τον πιο κεντρικό νομό της Ελλάδας.. Κάποια στελέχη της ΝΔ και κυρίως ο Φάνης Σπανός, υποψήφιος περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, υποστηριζόμενος από την ΝΔ, προσπάθησαν με μισόλογα να μας πείσουν για το αντίθετο! Αλλά φευ!Πολύ σύντομα γι αυτόν και τα τοπικά στελέχη διαψεύστηκαν άμεσα από τον αρχηγό τους.
Παρ ότι έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την ανακοίνωση περί μη κατασκευής της ” διαγωνίου”, κανείς τους δεν τοποθετήθηκε δημόσια για το θέμα. Και τι να πουν άραγε; Ότι θα κατασκευαστεί; Όταν μάλιστα θα έχουμε τρεις παράλληλους αυτοκινητόδρομους, την ΕΓΝΑΤΙΑ, τον εξαγγελθέντα Λαμία, Καρπενήσι, Αγρίνιο και τον Κορίνθου Πατρών, μην περιμένει κανείς ότι θα γίνει η διαγώνιος. . Δυστυχώς παραπέμπεται στις καλένδες και δεν θα είναι πια επιλέξιμο έργο!
Είναι γεγονός ότι ένας αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας, φέρνει ανάπτυξη. Σε όλη την διαδρομή του δημιουργούνται μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, σταθμοί τροφοδοσίας αυτοκινήτων κλπ. Τώρα τέλος!!! Και όχι μόνο δεν έχουν το θάρρος να τοποθετηθούν για το θέμα τα τοπικά στελέχη της ΝΔ, αλλά έχουν το θράσος να υποδεικνύουν στον βουλευτή του νομού επιπλέον πανεπιστημιακές σχολές, λες και αν ήταν εύκολο, δεν θα είχε γίνει…
Υποδεικνυουν αυτοί, που δεν είπαν έναν καλό λόγο για την δημιουργία των δυο τμημάτων του ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ στην Άμφισσα, όπως και το παράρτημα της σχολής ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας… Αυτοί που ΔΕΝ ΨΉΦΙΣΑΝ στην Βουλή, την δημιουργία των τμημάτων αυτών στην Φωκίδα!!! Αυτοί που μέχρι χτες αμφισβητούσαν τον ερχομό των τμημάτων και μόνον όταν το είδαν στο μηχανογραφικό των υποψηφίων, σιώπησαν… Που είναι άραγε όλοι αυτοί, όταν το Γενικό Νοσοκομείο Άμφισσας έμπαινε στην λίστα των “άγονων Α”, – όνειρο χρόνων-, παίρνοντας ειδικά κριτήρια για την πρόσληψη ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, γεμίζοντας έτσι τις κλινικές που ήταν ελλιπείς…Και ήταν ελλιπείς λόγω της ανόητης μικροπολιτικής των κυβερνήσεων της κρίσης, που διέλυσαν τα νοσοκομεία…
Φίλες και φίλοι,
δυστυχώς η μικροψυχία δεν αφήνει να δουν τα θετικά αποτελέσματα της τροπολογίας που πέρασε με την βοήθεια του βουλευτή του νομού για την εντοπιότητα στις προσλήψεις… Σ ένα νομό με ανεργία 63% στους νέους ηλικίας μέχρι 30 ετών, η παρέμβαση αυτή ήδη αποδίδει καρπούς!!! Και φάνηκε κατ αρχήν στις προσλήψεις των φυλάκων στις φυλακές Μαλανδρίνου και Άμφισσας και που η πλειοψηφία των παιδιών είναι από Φωκίδα…
Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τον νόμο για την προστασία της α’ κατοικίας, και για τις 120 δόσεις που θα απεγκλωβίσουν πολλούς επιχειρηματίες και πολίτες της περιοχής μας, είτε για να μπορέσουν να βγουν στην σύνταξη είτε να κάνουν μια νέα αρχή στη ζωή τους….
Κυρίες και κύριοι… Γνωρίζω και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την αγωνία όλων όσων αποφασίσαμε να ζήσουμε σ αυτόν τον τόπο… Και η αγωνία αυτή δεν προέρχεται μόνον από τον δικό μου πολιτικό ή αυτοδιοικητικό χώρο! Σε όλους τους πολιτικούς χώρους υπάρχουν στελέχη που ενδιαφέρονται πραγματικά γι την ανάπτυξη της περιοχής. Ο ” Κλεισθένης” δίνει το δικαίωμα για σύνθεση απόψεων, για σύγκληση αποφάσεων… Μπορούμε όλοι μας, αφήνοντας στο πλάι τις όποιες αντιπαραθέσεις να προσπαθήσουμε για την ανάπτυξη της Φωκίδας… Προτείνω λοιπόν άμεση σύσκεψη των επικεφαλής των αυτοδιοικητικών παρατάξεων α’ και β’ βαθμού, για εξεύρεση λύσης και προγραμματισμό αντιδράσεων…
Ο Αντώνης Ιωάννου είναι μέλος της Ν.Ε. Φωκίδας του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη “Στερεά … υπεροχής” του Δημήτρη Αναγνωστάκη

fokidanews.gr

1 σχόλιο:

  1. Καλά τα λες αλλα 5 χρόνια κυβέρνηση την Διαγώνιο δεν την εντάξατε σε κανένα έργο,ούτε στα προσεχή έργα του κόμματος σας την έχετε εαν γίνεται πάλι Κυβέρνηση!!.Ευτυχώς που ήταν ο Οθωνας το 1832 έκανε και αυτή την οδική σύνδεση την πρώτη Εθνική οδό της Χώρας, της τότε απελευθερωμένης Ελλάδας,διαφορετικά η είσοδος και έξοδος στην ορεινή Φωκίδα θα γινότανε ακόμη με μονοπάτια.Ειδικά το ορεινό τμήμα Γραβιά-Αμφισσα με τις σύγχρονες κατασκευαστικές τεχνικές (Τούνελ,κοιλαδογέφυρες κλπ μέσα) θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί χθές και μιλάμε για μόλις 20-25 χιλιόμετρα δρόμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή