Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Ο Αθανάσιος Αδαμάκος από την Πολύδροσο και ο Ευθύμιος Γρίβας από το Γαλαξίδι στο συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης.

Ο Ευθύμιος Γρίβας από το Γαλαξίδι και ο Αθανάσιος Αδαμάκος από την Πολύδροσο εμπλουτίζουν και ενδυναμώνουν το συνδυασμό
Επιλογή Ευθύνης.
Με τη νίκη!  


Παναγιώτης Ταγκαλής
Υποψήφιος Δήμαρχος Δ.Δελφών
Με τον συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης.....

Σύντομο Βιογραφικό
Ονομάζομαι Αθανάσιος Ν. Αδαμάκος, γεννήθηκα το 1985 και μεγάλωσα στην Πολύδροσο. Είμαι παντρεμένος με την Παναγιώτα Θάνου και πατέρας δυο παιδιών.
Σπούδασα στο ΑΤΕΙ Μεσολογγίου στο τμήμα τεχνολογίας γεωπονίας.
Κατέχω το ECDL. Διατηρώ αγροτική επιχείρηση με εμπόριο ζωοτροφών και φυτών μεγάλης καλλιέργειας. Έχω εργαστεί από το 2011 έως 2017 ως εποχικός υπάλληλος στην ΈΝΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΏΝ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΜΩΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ στο τμήμα επιδοτήσεων. Από το 2018 έως σήμερα είμαι συνεργάτης της ΕΝΩΣΗΣ ΓΕΩΠΌΝΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ και από το 2016 αντιπρόεδρος του ΑΓΡΟΤΙΚΟΎ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΏΡΩΝ.
Διετέλεσα πρόεδρος του ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΎ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΠΟΛΎΔΡΟΣΟΥ από το 2013 έως 2018.
Η ενασχόληση μου με την τοπική αυτοδιοίκηση αρχίζει το έτος 2014 και την εκλογή μου ως πρώτος σε σταυρούς τοπικός σύμβουλος Πολυδρόσου.
Στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, θα συμμετάσχω στο συνδυασμό ''Επιλογή Ευθύνης'', με υποψήφιο δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή.
………………………………………………………………………………

Σύντομο Βιογραφικό
Ονομάζομαι Γρίβας Ευθύμιος , γεννήθηκα στην Άμφισσα το 1973 και είμαι μόνιμος κάτοικος Γαλαξειδίου.
Είμαι παντρεμένος με την Ελένη Χρυσοπούλου καθηγήτρια Γαλλικής Φιλολογίας και έχουμε μια κόρη 6 ετών.
Είμαι απόφοιτος  του ΤΕΛ Άμφισσας του τμήματος Μηχανολόγων.
Τη στρατιωτική μου θητεία την υπηρετήσα  στο Πολεμικό  Ναυτικό  την χρονική περίοδο
1992-1994.
Από το 1996 μέχρι και σήμερα δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας με επιχειρήσεις στους τομείς της εστίασης και του τουρισμού στο Γαλαξείδι.
Τους τελευταίους  μήνες  ασχολούμαι  με το εμπόριο καφέ και συναφών ειδών στον τομέα της HO.RE.CA. με έδρα την Άμφισσα.
Παράλληλα ασχολούμαι και ερασιτεχνικά και με την μελισσοκομία.
Είμαι ιδρυτικό μέλος του Ναυταθλητικού  Ομίλου Γαλαξειδίου, και διετέλεσα αντιπρόεδρος  από  το 2010 'εως το 2013 και έκτοτε διατελώ πρόεδρος.
Είμαι μέλος στο Δ.Σ του Εμπορικού Επιμελητηρίου Φωκίδος.
Στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές θα συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο '' Επιλογή Ευθύνης '' με υποψήφιο δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου