Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Μίκης Θεοδωράκης - ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ - Θεοδώρα Μπάκα

Γιώργος Βιδάκης
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!!!
Από το θεατρικό έργο "ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ" 1962....


Στίχοι-Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Θεοδώρα Μπάκα Επτάηχον: Διονύσης Βερβιτσιώτης - βιολί Γιάννης Αθανασόπουλος - βιόλα Χριστίνα Κολοβού - τσέλο Χρήστος Γκίνος - κλαρινέτο Τίνα Δεσύλλα - αγγλικό κόρνο Διονύσης Μαλλούχος - πιάνο Βαγγέλης Ζωγράφος - κοντραμπάσο - προσαρμογή Από το θεατρικό έργο "ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ" 1962 Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ- Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιά Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, μα το 'χω μυστικό Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο Στο γαϊτανο-, στο γαϊτανοφρυδό σου κρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό και ρόδο μυρωδάτο, στη μάνα σου θα 'ρθω στη μάνα σου, στη μάνα σου θα 'ρθω να πάρω την ευχή της και το ταίρι που αγαπώ Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου