Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

ΑΙΕΝ ΑΙΕΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΚΕΛΑΗΔΟΥΝ*

Γιώργος Βιδάκης
Αν ένας τρόπος είναι καλύτερος από έναν άλλο, τότε σίγουρα είναι ο τρόπος της φύσης. Αριστοτέλης....



Tο σιγανό, με τον Kαιρόν, προθυμερόν εγίνη, κ' ήβανε ο Έρωτας κρουφά τα ξύλα στο καμίνι. Kι ωσάν από μικρόν αβγό πουλί μικρόν εβγαίνει, τρεμουλιασμένο κι άφαντο, και με Kαιρόν πληθαίνει, κάνει κορμί, κάνει φτερά, κάθ' ώρα μεγαλώνει, και πορπατεί, χαμοπετά, φτερούγια του ξαπλώνει, κι απ' άφαντο κι από μικρό, που'τον όντεν εφάνη, κορμί, φτερά, και δύναμη, και μεγαλότη κάνει- το ίδιο εγίνη κ' εις εμέ, στην άπραγή μου νιότη. Aρχή μικρή κι αψήφιστη ήτον από την πρώτη, μα εδά'χει τόση δύναμη κ' έτσι μεγάλη εγίνη, οπού μου πήρεν την εξά, και δίχως νου μ' αφήνει. K' η Aγάπη, που στα βάσανα αντρεύγει και πληθαίνει, κι οπού με τσ' αναστεναμούς θρέφεται και πλαταίνει, θάμασμα πούρι το κρατούν όλοι, μικροί-μεγάλοι, πώς στην αρχήν τση ανήμπορη γεννάται στην αθάλη· σπίθα μικρή κι αψήφιστη, δε λάμπει, μηδέ βράζει, και πως να κάμει αναλαμπήν κιανείς δεν το λογιάζει. Kαι αγάλια-αγάλια θρέφεται, σαν το καμίνι ανάφτει, κεντά και καίγει δυνατά, και το κορμί μας βλάφτει. Βιτσέντζος Κορνάρος : Ερωτόκριτος Μουσική: "La rosa enflorece" Παραδοσιακό Σεφαραδίτικο Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου