Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

ΜΙΑ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΨΕΜΑΤΩΝ ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ. {ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ}


"Γ"{Μπείτε  και  δείτε....}
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2002 στο πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης, βρέθηκε ότι 60% των ανθρώπων λένε ψέματα μέσα σε μία συζήτηση που διαρκεί 10 λεπτά. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της κουβέντας λένε κατά μέσο όρο 2-3 ψέματα.....


Η Dr. Lillian Glass, ειδική σε θέματα συμπεριφοράς, αναφέρει 11 τρόπους  για να καταλάβετε πότε σας λένε ψέματα.


                                                      Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΣΙΠΡΑΣ  ΠΙΝΟΚΙΟ  ΨΕΜΑΤΑ

                                                             Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΣΙΠΡΑΣ  ΠΙΝΟΚΙΟ  ΨΕΜΑΤΑ

                                                                   Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΣΙΠΡΑΣ  ΠΙΝΟΚΙΟ  ΨΕΜΑΤΑ

                                                  

                                                          Αποτέλεσμα εικόνας για ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ  ΠΙΝΟΚΙΟ  ΨΕΜΑΤΑ

                                                         Ενσωματωμένη εικόνα
                                                    Ενσωματωμένη εικόνα

                                                   Αποτέλεσμα εικόνας για ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΜΥΤΗ ΨΕΜΑΤΑ

1. Αλλάζουν γρήγορα θέση στο κεφάλι τους

Εάν βλέπετε κάποιον να κουνάει γρήγορα το κεφάλι του σε οποιαδήποτε κατεύθυνση, τότε μπορεί να σας κρύβει κάτι.


                                                     Ενσωματωμένη εικόνα

2. Αλλάζει η αναπνοή τους

Αρχίζει να γίνεται πιο βαριά και η φωνή πιο έντονη και ο λόγος είναι ότι αρχίζουν να γίνονται πιο ανήσυχοι αλλάζοντας τους παλμούς στην καρδιά και στη ροή του αίματος.





3. Στέκονται ακίνητοι
Είναι γνωστό ότι όσοι λένε ψέματα δυσκολεύονται να παραμείνουν ακίνητοι, αλλά σύμφωνα με τη Dr. Lillian Glass, το να παραμένει κάποιος εντελώς ακίνητος μπορεί να σημαίνει ότι ψεύδεται και προσπαθεί να το κρύψει.


4. Επαναλαμβάνουν λέξεις και φράσεις

Αυτό συμβαίνει είτε επειδή θέλουν να δώσουν έμφαση σε αυτά που λένε, είτε επειδή θέλουν να κερδίσουν χρόνο.


5. Αγγίζουν ή καλύπτουν το στόμα τους
Αυτό συμβαίνει αντανακλαστικά, επειδή δεν επιθυμούν να μιλήσουν ή να αποκαλύψουν την αλήθεια.


6. Καλύπτουν ενστικτωδώς τα ευάλωτα σημεία του σώματός τους 

Αυτό περιλαμβάνει περιοχές όπως ο λαιμός, το κεφάλι, το στήθος ή την κοιλιά.


7. Κουνούν τα πόδια τους
Η ανησυχία που προέρχεται από το γεγονός ότι λένε ψέματα, τους κάνει να αλλάζουν συνέχεια θέση στα πόδια τους και συνήθως οι μύτες του παπουτσιού κοιτούν προς τα έξω.


8. Δίνουν πολλές πληροφορίες
Εάν κάποιος σας δίνει πολλές λεπτομέρειες και πληροφορίες είναι πιθανό να σας λέει ψέματα και να προσπαθεί να τα καλύψει.


9. Δυσκολεύονται να μιλήσουν

Το άγχος που τους κυριεύει δεν τους αφήνει να αρθρώσουν καλά τις λέξεις. Μπορεί ακόμα, να δαγκώνουν ή να πιέζουν τα χείλη τους.


10. Κάνουν χειρονομίες

Όπως δείχνουν κάποιον άλλον ή έχουν μία αμυντική στάση.

                                                            Ενσωματωμένη εικόνα
                                Η ΠΡΩΤΗ  ΑΓΑΠΗ  ΜΑΣ  ΗΤΑΝ  ΓΡΑΦΤΟ.....


                                                   Ενσωματωμένη εικόνα
                                                          ΑΓΑΠΗ  ΜΟΥ...ΛΑΤΡΕΙΑ  ΜΟΥ...


                                                Αποτέλεσμα εικόνας για ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ  ΓΙΟΥΝΚΕΡ
                                                  ΒΡΕ  ΤΙ  ΚΑΛΟ  ΠΑΙΔΙ  ΠΟΥ  ΕΙΣΑΙ  ΕΣΥ?

                                                 

                                                Ενσωματωμένη εικόνα
                                      ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΤΑ  ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ  ΤΑ  ΚΑΛΑ...

                                                    


                                                   Αποτέλεσμα εικόνας για ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ  ΣΟΥΛΤΣ
                                                   ΤΟΣΟ  ΥΠΟΥΡΓΕ  ΜΟΥ ?  ΚΑΛΟ  ΕΙΝΑΙ?

         

                                                  Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΌΙΜΠΛΕ

                                ΤΟΣΟ  ΘΑ  ΗΤΑΝ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ  ..ΠΡΟΕΔΡΕ ΝΟΜΙΖΩ.                                     

                        
                                                  Ενσωματωμένη εικόνα
            ΑΠΑΠΑΑΑΑΑ...ΠΟΛΥ  ΕΙΝΑΙ  ΡΕ  ΠΑΙΔΙΑ.ΘΑ  ΤΡΕΧΟΥΝ  ΣΤΟΥΣ  ΓΙΑΤΡΟΥΣ..

11. Κοιτάζουν χωρίς να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους

Όταν κάποιος λέει ψέματα αποφεύγει την βλεμματική επαφή, αλλά ένας «επαγγελματίας ψεύτης» μπορεί να πάει ένα βήμα παραπέρα και να προσπαθεί να την διατηρήσει ώστε να μην προδοθεί με αποτέλεσμα να κοιτούν με γουρλωμένα μάτια.

                                                               Ενσωματωμένη εικόνα

                                                     
                                                         


ΚΑΙ ΔΥΟ   ΣΧΕΤΙΚΑ  ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ  ΜΙΑ  ΚΑΙ  ΖΟΥΜΕ  ΣΕ  ΕΠΟΧΕΣ  .........ΠΟΥ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ  ΤΑ  ΨΕΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΟΙ  "ΨΕΥΤΑΠΟΣΤΟΛΟΙ " !



ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΣ -ΜΠΑΛΟΣ
Πολλά ήταν τα ψέματα
που είπαμε ως εδώ
ας πούμε και μια αλήθεια
κι ας πέσει στο γιαλό.

Ο κόσμος είναι ζόρικος
κι εμείς ασθενικοί
και ό,τι πούμε
το παίρνει η βουή.

Σημαία από νάιλον
υψώνουμε σημαία πλαστική
ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει
και τίποτε να βρει.

Τα ρούχα μου νομίζατε
πως ήτανε χρυσά
με παίξατε στα ζάρια
και χάσατε ξανά.

Έρχεστε κατά πάνω μου
μιλώντας σαν τρελοί
τ’ αυτιά μου κλείνω
κι αφήνω μια φωνή.

Σημαία από νάιλον
υψώνουμε σημαία πλαστική
ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει
και τίποτε να βρει.




ΦΑΤΜΕ  -ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ
Τέρμα τα θαύματα, τα σινεμά κλειστά
Δεν υπάρχεις πια, δεν υπάρχεις...
όλα τα φώτα σβήνω και κρύβομαι ξανά
Δεν υπάρχεις πια, δεν υπάρχεις...

Ψέματα, ψέματα, πες μου πως είναι ψέμα,
Ένα αστείο χαζό ένα όνειρο
Ψέματα, ψέματα, πες μου πως είναι ψέμα,
Ένα αστείο χαζό εγώ χωρίς εσένα,
Εγώ χωρίς εσένα

Μες στη βουή ξεχνιέμαι
κι ο κόσμος προσπερνά.
Δε με ψάχνεις πια,
δε με ψάχνεις.

Ψέματα, ψέματα, πες μου πως είναι ψέμα,
Ένα αστείο χαζό ένα όνειρο
Ψέματα, ψέματα, πες μου πως είναι ψέμα,
Ένα αστείο χαζό εγώ χωρίς εσένα,
Εγώ χωρίς εσένα

Δε θέλω να θυμάμαι, δε θέλω να ξεχνάω
Δε σε έχω πια, δε σε έχω...
την έξοδο κινδύνου δε βρίσκω πουθενά,
Δε σε έχω πια, δε σε έχω...



ΚΑΙ  ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ  ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ  ΕΠΙΚΑΙΡΟ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΓΕΓΟΝΟΤΑ  ΤΩΝ  ΗΜΕΡΩΝ


ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΠΟ  "ΡΕΖΕΡΒΑ"
Αυτά τα λόγια με σφίξανε σαν πένσα,
τα είπε χθες το βράδυ μια ψυχή
κι ένας φαλάκρας, απ' έξω και από μέσα χαμογελούσε,
ναι, γιατί να σκοτιστεί.

Θυμάσαι που βαλάντωνες εκεί στην εξορία
και διάβαζες και Ρίτσο και αρχαία τραγωδία?
τώρα κοκορεύεσαι επάνω στον εξώστη
και μιλάς στο πόπολο σαν τον ναυαγοσώστη.

Στη φοιτητριούλα που σ' έχει ερωτευτεί
θα σε καταγγείλω πονηρέ πολιτευτή.
Τζάμπα χαραμίζει θα πάω να της πω
το νεανικό της και αγνό ενθουσιασμό.

Εκείνο που υψώνεται και σε εκμηδενίζει
είναι της καρδούλας μου το φως που ξεχειλίζει
και ότι σε γλιτώνει και σου δίνει την αιτία
είναι που χρειάζεται και η γραφειοκρατία.

Ο πρώτος προβοκάτορας απ' όλους στη ζωή μου
είναι η αφεντιά σου που αντιγράφει την φωνή μου.
άλλαξες το σώμα μου με έπιπλα και σκεύη
σαν τον σοσιαλισμό που σε βολεύει.

Χαρά να σε γιαούρτωνα εκεί που ρητορεύεις
εκεί που με χειροκροτάς χωρίς να το πιστεύεις
παίρνεις την αλήθεια μου και μου την κάνεις λιώμα
απ' το πόδι με τραβάς βαθιά μέσα στο χώμα.

" Γ "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου