Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Τετάρτη 27 Νοεμβρίου σήμερα.....

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Πρόταση απόφασης προ ημερησία διάταξης για τα διόδια

Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας η παράταξη μας έθεσε προ ημερησίας διατάξεως το θέμα των διοδίων στη Φθιώτιδα. Οι εισηγητές Βαγγέλης Αποστόλου και Θανάσης Μιχελής ζήτησαν την άμεση ριζική αναθεώρηση των αποικιακού χαρακτήρα των συμβάσεων κυβέρνησης - εργολάβων και τη συστράτευση αυτοδιοικητικών και μαζικών φορέων της περιοχής για το σκοπό αυτό......

Ο κ. Μπακογιάννης και η παράταξη του καταψήφισαν την πρόταση μας , με θέλοντας να έρθουν σε σύγκρουση με την κυβέρνηση και τους εργολάβους, γυρίζοντας την πλάτη στους πολίτες της Στερεάς.                                                                                                                                                        
Τί πρότεινε ο Κ. Μπακογίαννης ;                                                                                                                      Τη δημιουργία μιας... ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ για το θέμα!!!
Παραθέτουμε την πρόταση απόφασης για το θέμα που κατέθεσε ο συνδυασμός "Η ΣΤΕΡΕΑ ΣΕ ΝΕΑ ΤΡΟΧΙΑ".

Πρόταση απόφασης προ ημερησία διάταξης
Θέμα: Τα διόδια
Λαμία 15/9/2014

Τις αποικιακού χαρακτήρα συμβάσεις του Ελληνικού Δημοσίου με τους μεγαλοεργολάβους, του 2007 που τροποποιήθηκαν προς το χειρότερο το 2013, είναι προφανές ότι θα ακολουθούσε η εφαρμογή τους. Μια εφαρμογή που ως πρώτο μέλημα έχει την εξασφάλιση των συμφερόντων των μεγαλοεργολάβων αφήνοντας στο περιθώριο ζητήματα ασφαλείας και όχι μόνο. Έτσι σήμερα και ενώ οι παράπλευροι οδοί δεν έχουν κατασκευαστεί ή ολοκληρωθεί, η εθνική οδός είναι ακόμα ημιτελής, η ίδια έχει ζωστεί από διόδια. Μια κατάσταση απαράδεκτη για την ασφάλεια των πολιτών τις οικονομικές τους δυνατότητες και την ανάπτυξη της περιοχής.


Ζητάμε από την κυβέρνηση την άμεση και ριζική αναθεώρηση των-αποικιακού χαρακτήρα-συμβάσεων, ζητάμε μέτρα ασφαλούς διακίνησης των πολιτών μέσω ασφαλούς δημόσιου οδικού δικτύου και μέτρα οικονομικής ανακούφισης τους. 
Καλούμε την περιφερειακή αρχή σε συστράτευση με όλους τους αυτοδιοικητικούς και μαζικούς φορείς της περιοχής για ένα πολυποίκιλο και παρατεταμένο αγώνα για το σκοπό αυτό. 

Η Περιφερειακή Αρχή πρέπει το συντομότερο να αναλάβει την πρωτοβουλία συγκρότησης συντονιστικού, αυτοδιοικητικών και μαζικών φορέων, με στόχο τις κινητοποιήσεις κατά των διοδίων.”


Στην ίδια συνεδρίαση κατατέθηκε σχέδιο ψηφίσματος ενάντια στην προσπάθεια ποινικοποίησης των κινητοποιήσεων για τα διόδια, με εισηγητή το Νίκο Θηβαίο.                                                                          Το συγκεκριμένο ψήφισμα ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ να... συζητηθεί, με πρόταση του κ. Μπακογιάννη και απόφαση της πλειοψηφίας.                                                                                                                       Παραθέτουμε το κείμενο του ψηφίσματος που προτείναμε και τα συμπεράσματα δικά σας.







ΣΧΕΔΙΟ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ 
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Λαμία 15/9/2014

Τον περασμένο Φλεβάρη πραγματοποιήθηκε στα διόδια Θήβας ειρηνική συγκέντρωση-διαμαρτυρία ενάντια στις υπέρογκες αυξήσεις των διοδίων.
Σήμερα και ενώ η ασυδοσία των διοδίων ολοκληρώνεται στη Φθιώτιδα, προχωρά η προσπάθεια ποινικοποίησης των ειρηνικών κινητοποιήσεων των πολιτών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Συγκεκριμένα καλούνται σε απολογία με πιθανή δίωξη, δεκάδες πολίτες της Στερεάς, μεταξύ των οποίων ο βουλευτής Βοιωτίας Γιάννης Σταθάς, η δήμαρχος Λιβαδειάς Γιώτα Πούλου, περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι κατηγορούμενοι για παράβαση διατάξεων του ΚΟΚ ενώ η ίδια η αστυνομία αναφέρει ότι δεν υπήρξε παρακώλυση της κυκλοφορίας.
Είναι πια ξεκάθαρη η προσπάθεια της κυβέρνησης να εμποδίσει κάθε φωνή διαμαρτυρίας απέναντι στην ασυδοσία των διοδίων και των εταιριών. Τέτοιες ενέργειες έχουν στόχο να τρομοκρατήσουν τους πολίτες και να εμποδίσουν την ανάπτυξη κινήματος ενάντια στην πολιτική που εφαρμόζουν για τα διόδια κυβέρνηση και εταιρίες.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο καταδικάζει την ποινικοποίηση των κινητοποιήσεων  ενάντια στα διόδια και στέκεται αλληλέγγυο στους αγώνες των κατοίκων και των φορέων της Στερεάς, λέγοντας όχι στο τοπικό χαράτσι των διοδίων, ναι στην  ασφαλή χρήση των ακριβοπληρωμένων δρόμων της Στερεάς.     
Λαμία 15/9/2014


Με τη λήξη των εργασιών του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδος της 15ης Σεπτεμβρίου, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και βουλευτής Εύβοιας του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς, Βαγγέλης Αποστόλου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Καταθέσαμε πρόταση για απόφαση προ ημερησίας διατάξεως για τα διόδια, που είχε ως βασική στόχευση την υιοθέτηση της από όλα τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου. Είναι χαρακτηριστική η διατύπωση στην πρόταση μας:

“Ζητάμε από την κυβέρνηση την άμεση και ριζική αναθεώρηση των-αποικιακού χαρακτήρα-συμβάσεων, ζητάμε μέτρα ασφαλούς διακίνησης των πολιτών μέσω ασφαλούς δημόσιου οδικού δικτύου και μέτρα οικονομικής ανακούφισης τους. Καλούμε την περιφερειακή αρχή σε συστράτευση με όλους τους αυτοδιοικητικούς και μαζικούς φορείς της περιοχής για ένα πολυποίκιλο και παρατεταμένο αγώνα για το σκοπό αυτό. Η Περιφερειακή Αρχή πρέπει το συντομότερο να αναλάβει την πρωτοβουλία συγκρότησης συντονιστικού αυτοδιοικητικών και μαζικών φορέων, με στόχο τις κινητοποιήσεις κατά των διοδίων.” 


Η πλειοψηφία την απέρριψε ακόμα και όταν έγινε δεκτή από τη μεριά μας η συμπλήρωση του ψηφίσματος με την πρόταση του Περιφερειάρχη για συγκρότηση σχετικής επιτροπής. Με τη στάση της αυτή η Περιφερειακή Αρχή συμπαρατάσσεται ουσιαστικά με τις επιλογές της συγκυβέρνησης, αφού όχι μόνο παραπέμπει το ζήτημα στις καλένδες, αλλά ούτε καν έβαλε στη συζήτηση το θέμα των ποινικών διώξεων δεκάδων πολιτών της Στερεάς, με το επιχείρημα ότι πρόκειται για θεσμική εκτροπή και παρέμβαση στο έργο της δικαιοσύνης. Φαίνεται πλέον ότι η περιφερειακή αρχή συμφωνεί με την ποινικοποίηση των ειρηνικών κινητοποιήσεων των πολιτών της Στερεάς Ελλάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.