Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

ΔΗΜΟΤΙΚΟ


Ένα δημοτικό τραγούδι, που όπως όλα τα άλλα,
 είναι βγαλμένο μέσα από την ζωή και τα βάσανα της.
 Εδώ ο βάρδος οικτήρει τον Γιάννο που είχε μισέψει στην στενή!!!!....




 Γιάννο μου το μαντίλι σου το ’χεις σφιχτά ραμμένο

 βρε Γιάννη, Γιαννάκη μου

 βρε παλικαράκι μου.



 Το γιόμισε η Λαμογιά, και τ΄άλλα τα κλεμένα

 βρε μανούλα μου

 κάψαν την καρδούλα μου.



 Πέντε κανόνια το ’καναν κι έβαλαν άλλα πέντε

 βρε Γιάννο, Γιαννάκη μου

 βρε παλικαράκι μου.



 Βουλιάξανε στη θάλασσα τα έρμα τα καράβια

 βρε Γιάννο, Γιαννάκη μου

 βρε παλικαράκι μου.



 Δημοτικό άσμα

 Διασκευασμένο από τον υπέροχο

 ΠΑΝΟ ΘΡΟΪΖΟ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου