Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τίτη σήμερα 19 Μαρτίου....

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

"Παραιτήθηκε ο Στελ. Γκόλγκαρης από Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης."


Προς Δήμαρχο Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης
κ. Βλάση Τσιώτο 
Θέμα: «Παραίτηση Καλλιτεχνικού Διευθυντή Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης.»
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,....

Μετά και την πρόσφατη τηλεφωνική μας συνομιλία το πρωινό της Πέμπτης 4 Οκτωβρίου 2019, με αφορμή το παραποιημένο (όπως εσείς μου είπατε) από τους εθελοντές συνεργάτες σας στο Δερβένι που ασχολούνται με τα θέματα του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης, Δελτίο Τύπου Ανακοίνωση που είχα στείλει με e-mail (το οποίο έχω στο αρχείο της ηλεκτρονικής μου αλληλογραφίας) στον κύριο Σκέρο (Πρόεδρο του Ν.Π.Δ.Δ. «Ηλίας Κατσούλης»), σχετικά με την λειτουργία του Ωδείου και αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου από την 1η Οκτωβρίου 2019, εξαναγκάζομαι από την στιγμή που δεν διορθώθηκε όπως σας παρακάλεσα μέχρι και σήμερα Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 11.00 π.μ., να παραιτηθώ από την θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης.

Επειδή η σοβαρότητα του γεγονότος, άπτεται στην ευρυθμότερη λειτουργία του Ωδείου και των καθηκόντων μου (λόγω μη ενημέρωσης μου, κ.α.), σας γνωστοποιώ ότι η προσβλητική και συκοφαντική έκφραση στην πρώτη παράγραφο του παραποιημένου Δελτίου Τύπου μου περί «αποκατάστασης της λειτουργίας του Ωδείου μιας και τα τελευταία χρόνια είχε περιέλθει σε δυσμενή κατάσταση», θίγει όχι μόνον εμένα αλλά και τους εξαιρετικούς συνεργάτες μου Καθηγητές του Ωδείου εδώ και πάρα πολλά χρόνια: επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματος μου για την αποκατάσταση του ονόματος και της πολυετούς διεθνούς καριέρας μου, διατελώ.
Συμπληρωματικά στα ανωτέρω, υπενθυμίζω ότι αιτήματα μου που αφορούσαν στην διοικητική στήριξη του Ωδείου δεν έγιναν εισακουστά, με κορυφαία ενέργεια την ανάπτυξη Παραρτήματος του Δημοτικού Ωδείου Ευρωστίνης στην Δημοτική Ενότητα Ξυλοκάστρου και όχι μόνο, πράγμα για το οποίο χάθηκε η κρίσιμη περίοδος των εγγραφών του νέου σχολικού έτους, θέμα το οποίο είχα επισημάνει από τις πρώτες συναντήσεις μας, μετά την ανάδειξη σας ως Δημάρχου.

«Π ι σ τ ε ύ ω στο τραγούδι που μας αποκαλύπτει κι όχι σ' αυτό που μας διασκεδάζει και μας κολακεύει εις τας βιαίως αποκτηθείσας συνήθειές μας.»  Μάνος Χατζιδάκις



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου