Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

ΝΕΡΑΪΔΑ - Σωκράτης Μάλαμας


Είσαι Νεράιδα της Αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ’ ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις......


Στίχοι:   Πηγή Καφετζοπούλου
Μουσική - Ερμηνεία : Σωκράτης Μάλαμας
"Ένα"  2002
Εγώ πατώ στον ουρανό
βαδίζω στον ωκεανό
πάνω στο κύμα περπατώ
εσένα σαν κοιτώ
Είσαι Νεράιδα της Αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ’ ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις
Εγώ φουντώνω στο χιονιά
βγάζω φωτιές στην παγωνιά
άνοιξη έχει η καρδιά
εσένα σαν κοιτά
Είσαι Νεράιδα της Αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ’ ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις
Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου