Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

"Η σκουληκαντέρα με τη γλυκιά φωνή" στην Μενδενίτσα

 Ότι κι αν πω για την ζέστη φιλοξενία του Εξωραϊστικού-Πολιτιστικού Συλλόγου Μενδενίτσας θα είναι λίγο.
Απ’ την πρώτη στιγμή που έφτασα στο χώρο της παρουσίασης του βιβλίου μου,.....
ένιωσα τη ζεστασιά ανθρώπων όπου γνώριζα για πρώτη φορά.
Τα παιδιά διασκέδασαν με το βιβλίο & τα παιχνίδια που ακολούθησαν.
Ο καλός μου φίλος Απόστολος Ρούσκας με το υποκριτικό του ταλέντο καθήλωσε τα παιδιά δίνοντας τη φωνή του στους πρωταγωνιστές του παραμυθιού μου.
Στο τέλος μου χάρισαν μια υπέροχη ανθοδέσμη όπου ακόμη μοσχομυρίζει παιδική αγάπη, καθώς επίσης κι ένα αντίτυπο του βιβλίου "Βοδονίτσα" με την ιστορία του χωριού.
 Ευχαριστώ πολύ όλα τα μέλη του συλλόγου για αυτή την άψογη παρουσίαση όπου διοργάνωσαν, τον πρόεδρο του χωριού, τους φίλους μου όπου για μια ακόμη φορά με τίμησαν & με στήριξαν με την παρουσία τους & τους μικρούς μου φίλους όπου με γέμισαν με την ενέργειά τους. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον αγαπημένο μου φίλο Δημήτρη Φαφούτη όπου παρότι απουσίαζε, η επιστολή όπου έστειλε & διαβάστηκε, φανέρωνε παντού την παρουσία του!

Δήμητρα Μουλαρά









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου