Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Πετράκη Φωτεινή (Φώφη) και Βλάσσης Αρβανιτάς στον συνδυασμό “Επιλογή Ευθύνης” με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον Παναγιώτη Ταγκαλή


Ονομάζομαι Πετράκη Φωτεινή  (Φώφη) του Σίμου και της Βασιλικής. Γεννήθηκα στην Άμφισσα στις 24 Οκτωβρίου 1982. Κατοικώ κι εργάζομαι στην Άμφισσα.....
Είμαι αισθητικός και παράλληλα διατηρώ κατάστημα σίτισης. Στις εκλογές της 26 Μαΐου η ΕΠΙΛΟΓΗ ψήφου θα είναι ΕΥΘΎΝΗ και δέσμευση για τις επόμενες γενεές.
Είμαι με τον Παναγιώτη Ταγκαλή :
- Γιατί είναι ο Δήμαρχος που θα ακούει τον πολίτη
- Γιατί είναι ο Δήμαρχος που θα δέχεται τον πολίτη στο γραφείο του
- Γιατί είναι ο Δήμαρχος που θα αφουγκραζεται τους επαγγελματίες
-Γιατί είναι ο Δήμαρχος που θα ακούει τον παλμό από τις τοπικές κοινωνίες
-Γιατί είναι ο Δήμαρχος που δεν θα κάνει εξαιρέσεις στα τοπικά συμβούλια
- Γιατί είναι ο Δήμαρχος που θα δουλεύει για το εμείς κι όχι το εγώ
- Γιατί είναι ο άνθρωπος που πρέπει να του δώσουμε την ευκαιρία να το αποδείξει.
Ναι, είμαι με τον Παναγιώτη Ταγκαλή και ζητάω την στήριξή σας.

Ονομάζομαι Βλάσσης Αρβανιτάς γεννήθηκα στην Ιτέα και αποφοίτησα από το ομώνυμο Λύκειο. Είμαι παντρεμένος με τη νοσηλεύτρια Σωτηρία Σωτηροπούλου και έχω τέσσερα παιδιά.
Από το 1993 εργάζομαι στην Ελληνική Αστυνομία και από το 1996 έως σήμερα  υπηρετώ στο τμήμα Τροχαίας. Επί σειρά ετών έχω διατελέσει μέλος του ΔΣ της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φωκίδας, όπως και Οργανωτικός Γραμματέας. Κατά τη πρώτη Καλλικρατική περίοδο κατείχα την θέση του  Αντιπροέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Ιτέας.
Στις εκλογές της 26ης Μαΐου αποφάσισα να αποδεχτώ την τιμητική πρόταση του Υποψηφίου Δημάρχου Παναγιώτη Ταγκαλή και  είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στη Δημοτική Ενότητα Ιτέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου