Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Ο Νικόλαος Κατσικούλης και ο Ιωάννης Βαρβάτος με το συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης και τον υποψήφιο δήμαρχο Παναγιώτη Ταγκαλή.


Ονομάζομαι Ιωάννης Νικ. Βαρβάτος, γεννήθηκα το 1980 και κατοικώ μόνιμα στην Βουνιχώρα.....

Είμαι Τεχνολόγος Μηχανικός Βιομηχανικού Σχεδιασμού και από το 2005 εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος.
Είμαι εκλεγμένος Τοπικός Σύμβουλος Βουνιχώρας, έχω διατελέσει επί τέσσερα χρόνια μέλος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Βουνιχώρας «Ο ΒΛΑΧΟΘΑΝΑΣΗΣ» και επί έξι χρόνια μέλος του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου της Ενορίας Βουνιχώρας.
Υπήρξα μέλος της Επιτροπής Aγώνα για τη λήψη των αντισταθμιστικών ωφελημάτων από τις Α.Π.Ε. για το χωριό μου.
Το πρόγραμμα του υποψηφίου Δημάρχου Παναγιώτη Ταγκαλή και του συνδυασμού «ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ» τόσο για το Δήμο Δελφών όσο και για τη Δημοτική Ενότητα Γαλαξιδίου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνo και μετά την πρόταση του αποφάσισα να  συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στη Δημοτική Ενότητα Γαλαξιδίου.
Τόσο η Δημοτική Κοινότητα Γαλαξιδίου όσο και οι Τοπικές Κοινότητες Αγίων Πάντων, Βουνιχώρας και Πεντεορίων έχουν τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης και εξέλιξης και μαζί μπορούμε να τις αναδείξουμε.


ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Ονομάζομαι Νικόλαος Κατσικούλης. Γεννήθηκα το 1985. Κατάγομαι από την Άμφισσα, όπου μεγάλωσα και ζω.
Το 2007 έλαβα το πτυχίο του Τμήματος Θεολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου και συνέχισα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές.
Είμαι μόνιμος καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Την περίοδο 2012-2014 διετέλεσα διευθυντής του γραφείου του Γενικού Γραμματέα Μέσων Ενημέρωσης.
Στις δημοτικές εκλογές του 2014 ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του Παναγιώτη Ταγκαλή.
Η αγωνία για τον τόπο μας, η ανάγκη να πορευτούμε όλοι μαζί, αλλά και η εμπιστοσύνη του υποψηφίου δημάρχου Παναγιώτη Ταγκαλή στο πρόσωπό μου, που με τιμά ιδιαίτερα, με κάνουν να ανταποκριθώ  θετικά στο κάλεσμα του και να  είμαι ξανά υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του δήμου Δελφών, στη δημοτική ενότητα Άμφισσας, με το συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης.
Είμαι πεπεισμένος ότι τα καλύτερα βρίσκονται μπροστά μας, αρκεί να παλέψουμε και να τα διεκδικήσουμε. Μαζί θα χτίσουμε με καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας.
Ζητώ τη στήριξή σας, ώστε να συμβάλλω στην προσπάθεια αναγέννησης και ανάπτυξης του δήμου Δελφών.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου