Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Μανόλης Μανουσάκης - ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ (Για σένα Ιούδα) - Γεωργία Βεληβασάκη


Για σένα Ιούδα δεν θα κλάψει καμιά Μαγδαληνή
για σένα Ιούδα η ελπίδα είναι γυμνή
για σένα Ιούδα θα κλάψω εγώ....


κάτω απ΄ τον αόρατο σταυρό
για σένα Ιούδα θα κλάψω εγώ
πάνω απ΄ το κορμί σου το γυμνό



  Μουσική: Μανόλης Μανουσάκης
Στίχοι: Κοσμάς Φιλίππου
Ερμηνεία: Γεωργία Βεληβασάκη

Πιάνο: Κωνσταντίνος Ευαγγελίδης
Τσέλο: Φαίη Νικολοπούλου

CD "Τραπεζώματα" - 2002

Στο τραπέζι του Ιούδα να καθίσω σου ζητώ
αγκάθινο στεφάνι να του φορέσω
να τον σηκώσω στο σταυρό

Να τον κλάψω, να τον ντύσω
να τον στολίσω χίλια μύρα
το σκοτάδι τ΄ ουρανού για την τυφλή του μοίρα

Στο τραπέζι του Ιούδα
κάποιος θα τον προδώσει
το ξημέρωμα θα ξέρει ποιανού το όραμα θα σώσει

Για σένα Ιούδα δεν θα κλάψει καμιά Μαγδαληνή
για σένα Ιούδα η ελπίδα είναι γυμνή
για σένα Ιούδα θα κλάψω εγώ
κάτω απ΄ τον αόρατο σταυρό
για σένα Ιούδα θα κλάψω εγώ
πάνω απ΄ το κορμί σου το γυμνό

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου