Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Αθανάσιος Ν. Αδαμάκος Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δ.Ε ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ -ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ


ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
        Γεννήθηκα το 1985 στην Πολύδροσο όπου και μεγάλωσα. Είμαι παντρεμένος  με την Παναγιώτα Θάνου και έχουμε δύο μικρούς γιούς.
Σπούδασα στο ΑΤΕΙ Μεσολογγίου στο Τμήμα Τεχνολογίας ....
Γεωπονίας. Κατέχω το ECDL.
Διατηρώ αγροτική επιχείρηση με εμπόριο ζωοτροφών και φυτών μεγάλης καλλιέργειας.
Έχω εργαστεί από το 2011 έως 2017 ως εποχικός υπάλληλος στην ΈΝΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ  ενώ  από το 2016 είμαι αντιπρόεδρος του ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ και από το 2018 συνεργάτης της ΕΝΩΣΗΣ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ.
Από το  2013 έως 2018 διετέλεσα πρόεδρος του ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ.

          Αγαπητοί συνδημότες & συνδημότισσες του Δήμου Δελφών, συγχωριανοί μου Σουβαλιώτες & Σουβαλιώτισες,
       Αποδεχόμενος την τιμητική προς το πρόσωπό μου πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου μας κ. Παναγιώτη Ταγκαλή να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό “Επιλογή Ευθύνης” θεώρησα χρέος μου την προσχώρησή μου σε αυτόν , προκειμένου μαζί με τους άξιους συνυποψήφιους μου δώσουμε τον καλό εκλογικό αγώνα για τη Διοίκηση του ιστορικού μας Δήμου.
       Ως νέος άνθρωπος, νέος επιστήμονας  & νέος αγρότης που αποφάσισα να μείνω στον τόπο μας, να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά & να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια, αισθάνομαι βαρύ το χρέος αυτής της υποψηφιότητας αλλά βαρύτερο το χρέος της προσφοράς μου στον τόπο μας.
     Αυτό το χρέος της προσφοράς μου, προς τον τόπο μας, το χωριό που γεννήθηκα και ζω την Πολύδροσο, αναλογιζόμενος πριν πέντε χρόνια με ώθησε από την ηλικία των 28 χρόνων, τότε, να ασχοληθώ για πρώτη φορά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση εκλεγόμενος, μάλιστα, πρώτος σε ψήφους Σύμβουλος στην Τοπική μας Κοινότητα.                                                               
      Σήμερα διεκδικώ την ψήφο σας για την εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος προκειμένου από τη θέση αυτή, στην Κεντρική Διοίκηση του Δήμου μας, να προσφέρω περισσότερο τόσο σε θέματα γενικότερα του Δήμου όσο και σε αυτά που αφορούν τη Δ.Ε. Παρνασσού αλλά και το χωριό μου την Πολύδροσο.
      Σας υπόσχομαι ότι θα φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας , ότι θα είμαι η φωνή του καθενός σας στο Δημοτικό Συμβούλιο και ότι θα εργασθώ με συνέπεια και αγωνιστικότητα   για τα συμφέροντα του τόπου μας και των χωριών μας. 

ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ - ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ
   
  • Στις βασικές μου επιδιώξεις , ευρισκόμενος στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου θα είναι:
  • η καλύτερη δυνατή συνεργασία μου με τους λοιπούς εκλεγμένους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους τόσο του συνδυασμού μας όσο και των άλλων συνδυασμών ώστε με πνεύμα συνεννόησης  και με εποικοδομητικές προτάσεις να βοηθάμε στη λήψη όσο το δυνατόν ομόφωνων αποφάσεων. 
  • η συνεργασία μου, ει δυνατόν επί καθημερινής βάσεως, με τους εκλεγμένους Προέδρους & Συμβούλους των Τοπικών Συμβουλίων της Δημοτικής μας Ενότητας. Η αμφίδρομη ενημέρωση μεταξύ μας για θέματα που θα απασχολούν τις Κοινότητες μας θα μας βοηθά να προβάλουμε και να διεκδικούμε από κοινού την ικανοποίηση των αιτημάτων μας και την επίλυση των προβλημάτων που θα αντιμετωπίζουν τα χωριά μας.
  • Άμεσες προτεραιότητές μου, από όποια θέση μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου θα αποτελέσουν:
  • Τα θέματα καθημερινότητας των συνδημοτών μας (βασικές υποδομές, οδοποιία, ύδρευση, αποχέτευση, καθαριότητα).
  • Θέματα Κοινωνικής Πρόνοιας κυρίως σε ευάλωτες ομάδες συνδημοτών μας (ΑΜΕΑ, ανέργους, άτομα μοναχικά & τρίτης ηλικίας, πολύτεκνους & μονογονεϊκές οικογένειες).
  • Τα Θέματα προστασίας του περιβάλλοντος & της πολιτιστικής μας κληρονομιάς .
  • Τα Θέματα Τουρισμού, καθ’ ότι ο Δήμος μας παρουσιάζει ιδιαίτερη και ευρεία Τουριστική ποικιλομορφία.

Με εκτίμηση
Αθανάσιος Ν. Αδαμάκος
           Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
Δ.Ε ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ -ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ
Τηλ. 6937450883
email: tomadams766@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου