Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Η Επιλογή Ευθύνης εμπλουτίζεται στην Πολύδροσο με τον Βαγγέλη Κούσουλα και στη Γραβιά με τον Γιάννη Μανανά.


Ονομάζομαι Κούσουλας Ευάγγελος του Ευθύμιου και της Ιωάννας. Είμαι παντρεμένος με την Βιολέτα Πήλιουρα και έχω δυο παιδιά,τον Ευθύμιο και την Ιωάννα .....
Είμαι  τελειόφοιτος της Σχολής ΣΕΛΕΤΕ Αμαρούσιου και αυτήν την στιγμή είμαι ιδιοκτήτης ταξί στην Πολύδροσο από το 2007 έως και σήμερα. Έχω εργαστεί ως διευθύνων σύμβουλος για δεκαπέντε έτη σε μεγάλη εμπορική εταιρεία Super oil του ομίλου Clemic στο Μαρούσι. Είμαι  ενεργό μέλος στον σύλλογο «Φίλοι του δρυμού του Παρνασσού» και έχω διατελέσει αντιπρόεδρος στους εξής Συλλόγους: Στον Αθλητικό Α.Σ ΔΙΑΓΟΡΑΣ, στον σύλλογο  Γονέων και κηδεμόνων Πολυδρόσου, στον Ορειβατικό Σύλλογο ΣΑΧΟΠ. 
ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ. 
Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά τις προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσει τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία θα στηρίξω με καθαρό και νηφάλιο λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια. Η απόφαση μου είναι αποτέλεσμα έντονου προβληματισμού καθώς και της σταθερής μου θέσης ότι το πρώτο και σημαντικό βήμα για ένα καλύτερο μέλλον είναι η συμμετοχή στα δρώμενα. 
Στόχος όλων μας πρέπει να είναι η αναβάθμιση και η ανάδειξη του τόπου μας, που τόσο ανάγκη το έχει. Κρίνω αναγκαίο για την προκοπή αυτού του τόπου να συμπαραταχτώ με τον Υποψήφιο Δήμαρχο του Δήμου Δελφων, κ. Παναγιωτη Ταγκαλη, ο οποίος έχει τις γνώσεις που απαιτεί ο ρόλος του Δημάρχου  ως οραματιστή και άξιου διαχειριστή των προβλημάτων του Δήμου και μπορεί σε δύσκολες συγκυρίες για τον τόπο μας να δώσει λύσεις. 
Ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνη σας με τον συνδυασμό «ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ»ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΕΛΦΩΝ. 
ΚΟΥΣΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 
ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ 
…………………………………..


Ονομάζομαι Ιωάννης Μανανάς. Γεννήθηκα στη Λαμία το 1984 και μεγάλωσα στη Γραβιά. Είμαι νυμφευμένος με την νοσηλεύτρια (Π.Ε.) και γεωγράφο, Μαγδαληνή Καραπατή. Το 2004 αποφοίτησα από το Τμήμα Δοκίμων Αστυφυλάκων Γρεβενών.
Υπηρέτησα σε διάφορες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. όπως τη Διεύθυνση Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αττικής, το Τμήμα Μεταγωγών Δικαστηρίων Άμφισσας, το Αστυνομικό Τμήμα Αμφίκλειας, το Αστυνομικό Τμήμα Γραβιάς, τη Διεύθυνση Αστυνομίας Σάμου, το Τμήμα Ασφαλείας Άμφισσας και το Αστυνομικό Τμήμα Άμφισσας. Γνωρίζω Αγγλικά, Ισπανικά και είμαι κάτοχος πτυχίου ECDL.
Είμαι λάτρης των εθελοντικών, πολιτιστικών και αθλητικών δραστηριοτήτων με ενεργή δράση καθώς έχω διατελέσει: Εκπρόσωπος Δημοσίων Σχέσεων (2018 έως σήμερα) της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών/Τ.Δ. Φωκίδας, Πρόεδρος (2014-2016) και Γεν. Γραμματέας (2016 έως σήμερα) στον Πολιτιστικό Σύλλογο Νέων Γραβιάς, Γεν. Γραμματέας στον Αθλητικό Όμιλο Γραβιάς "Οδυσσέας Ανδρούτσος" από το έτος 2013 έως σήμερα καθώς και αθλητής του εν λόγω συλλόγου επί σειρά ετών.
          Στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης και υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον Παναγιώτη Ταγκαλή, στη Δ.Ε Γραβιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου