Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Παραδοσιακό του γάμου από την Νισύρου - ΤΙΝΟΣ ΕΙΝ΄ ΤΟ ΠΕΡΙΟΛΙ - Καίτη Κουλλιά

«σοι πομείναμε πιστο στν παράδοση, σοι δν ρνηθήκαμε τ γάλα πο βυζάξαμε, γωνιζόμαστε, λλος δ, λλος κε, καταπάνω στν ψευτιά.
Καταπάνω σ᾿ ατος πο θέλουνε την λλάδα να κουφάρι χωρς ψυχή, να λουλούδι χωρς μυρουδιά.»
Φώτης Κόντογλου: «Πονεμένη Ρωμιοσύνη»....


«σοι πομείναμε πιστο στν παράδοση, σοι δν ρνηθήκαμε τ γάλα πο βυζάξαμε, γωνιζόμαστε, λλος δ, λλος κε, καταπάνω στν ψευτιά.

Καταπάνω σ᾿ ατος πο θέλουνε την λλάδα να κουφάρι χωρς ψυχή, να λουλούδι χωρς μυρουδιά.»

Φώτης Κόντογλου: «Πονεμένη Ρωμιοσύνη» 

Στίχοι - Μουσική : Παραδοσιακοί
Ερμηνεία :  Καίτη Κουλλιά

Τίνος είν’ το περιόλι τούτο πού κρατούμεν όλοι
που `χει το φραμολοάρι και τη γη(ς) μαργαριτάρι.

Βρε γεια σου, γεια σου, νιόγαμπρε, όπου την εκυνήγησες
αυτή τη ρούσα πέρδικα την όμορφη τριανταφυλλιά
Από ταξιδιού μου εκατέβαινα και στο περιόλι της την εύρηκα
τα βασιλικά της επότιζε και τους δυόσμους της εκορφολόιζε.

Σ’ όσους γάμους κι αν επήγα, τέτοια νύφη δεν την είδα
να `χει κούτελο φεγγάρι μια χαρά κι ένα καμάρι.

Απάνω στην τριανταφυλλιά έκαμε η πέρδικα φωλιά
και συλλογιέται η πέρδικα και σιέται η τριανταφυλλιά.

Από ταξιδιού μου εκατέβαινα και στο περιόλι της την εύρηκα
τα βασιλικά της επότιζε και τους δυόσμους της εκορφολόιζε.

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου