Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Παραδοσιακό Κρήτης - ΜΑΡΜΑΡΟΜΕΝΟ ΣΕ ΘΟΡΩ ΠΩΛΙΟ ΜΟΥ - Καλλιόπη Βέτα

Γιώργος Βιδάκης

Που πας με τέτοιαν Άνοιξη, καλέ μου
που πας με τέτοιον ήλιο, ακριβέ μου
πριχού να μπεις στον βουλισμένο Άδη
άμε χαιρέτησέ τηνε τη μαύρη.....

Στίχοι-Μουσική:Παραδοσιακοί Ερμηνεία : Καλλιόπη Βέτα Μαντολίνο: Λουδοβίκος των Ανωγείων Μοιρολόι της της Ζαμπέταινας, με ενδεκασύλλαβο και δωδεκασύλλαβο ομοιοκατάληκτο στίχο, Ανωπολίτησας μάνας, η οποία το τραγούδησε για το γιο της, που σκοτώθηκε στις πρώτες μάχες της Επανάστασης του Δασκαλογιάννη το 1770. Μαρμαρωμένο σε θωρώ πωλιό μου αγρίμι τω Μαδάρω και δικό μου περνάς δεν καταδέχεσαι να μείνεις δεν τα ψηφάς τα δάκρυα εμέ κι εκείνης. Που πας με τέτοιαν Άνοιξη, καλέ μου που πας με τέτοιον ήλιο, ακριβέ μου πριχού να μπεις στον βουλισμένο Άδη άμε χαιρέτησέ τηνε τη μαύρη. Κι αν βρεις τη σιδερόπορτα κλεισμένη από πίσω στέκει εκείνη δακρυσμένη και μελετά το δρόμο το μεγάλο να ξεχωρίσει τον δικό σου ζάλο Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου