Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

"Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι πιο σημαντικά από τις συμφωνίες". " Η φράση αυτή αξίζει το Βραβείο Νόμπελ "... Για ποιόν Έλληνα πολιτικό το είπε ο Πάπας ?


"Μίλησα κάποτε σ' έναν πολιτικό, έναν άνθρωπο τον οποίο σέβομαι και θα πω το όνομά του... "Σε συνέντευξή του  σε δημοσιογράφους  ο Πάπας  αναφέρθηκε  στον .....

 πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, η οποία «αξίζει το Βραβείο Νόμπελ».
Αυτό έγινε στό αεροπλάνο με το οποίο επέστρεφε χθες στη Ρώμη από το Ραμπάτ του Μαρόκου.
Ο πάπας ξεχώρισε τον Έλληνα πρωθυπουργό μεταξύ των ευρωπαίων ηγετών λέγοντας γι' αυτόν:

«Μίλησα κάποτε σ' έναν πολιτικό, έναν άνθρωπο τον οποίο σέβομαι και θα πω το όνομά του: Αλέξης Τσίπρας. Και μιλώντας γι' αυτό (σ.σ.: για τους μετανάστες) και για τις συμφωνίες να μην τους επιτραπεί η είσοδος, μου εξήγησε τις δυσκολίες, όμως στο τέλος μου μίλησε από καρδιάς και είπε αυτή τη φράση: 'Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι πιο σημαντικά από τις συμφωνίες'. Η φράση αυτή αξίζει το Βραβείο Νόμπελ»...

1 σχόλιο:

  1. https://www.youtube.com/watch?time_continue=150&v=Ks17LSc2w5w

    Ήταν πάντα η συλλογιά μου
    να 'μπω στο Βατικανό
    να τον έβλεπα μπροστά μου
    φυσικό και ζωντανό

    Λένε πως είναι ωραίος
    είναι διαχυτικός
    και βαρβάτος και ακμαίος
    και γλυκός πολύ γλυκός

    Θέλω να τον δω
    θέλω να δω τον Πάπα
    θέλω να δω τον Πάπα
    θέλω να τον δω

    Νοιώθω πως όταν μπροστά μου
    τον ιδώ πρώτη φορά
    θα κοπούν τα ύπατά μου
    και θα νοιώσω μιά χαρά

    Μα την ταραχή θα κρύψω
    αντικρύ του σαν βρεθώ
    και μ' ευλάβεια θα σκύψω
    μπρος του να τον ασπαστώ

    Θέλει να τον δη
    Θέλει να δη τον Πάπα
    θέλει να τον δη

    Κι επί τέλους μιά κυρία
    πού 'χει μόλις παντρευθή
    σαν της τύχη η εικαιρία
    μεσ' τη Ρώμη να βρεθή

    Θε να πη στον σύζυγό της
    μιά που είμαστε εδώ
    τον Ποντίφικα εν πρώτοις
    θέλω αχ θέλω να τον δω

    Θέλω να τον δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή