Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΛΦΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


Δυο νέες υποψηφιότητες με το ψηφοδέλτιο της Δελφικής Δημοκρατίας.....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Της Βάσως Κοπανάκη
Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου
Δήμου Δελφών
Αγαπημένες Συνδημότισσες,
 Αγαπητοί Συνδημότες,
   Έχοντας επίγνωση της σπουδαιότητας και της ευθύνης του εγχειρήματος,  ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου ως Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Δελφών για τις επερχόμενες εκλογές του 2019 με τον συνδυασμό «Δελφική Δημοκρατία» του Γιώργου Δρακάκη.  
  Η υποψηφιότητά μου αποτελεί πράξη ευθύνης για ουσιαστική συμμετοχή μου στον Δήμο Δελφών που ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και πολιτικές αγκυλώσεις και εγγύηση για αυτή την συμμετοχή αποτελεί η εμπειρία μου, η γνώση, η εργασία μα πάνω απ’ όλα το βασικό μου κίνητρο, το ανιδιοτελές αίσθημα προσφοράς και η αγάπη για τον τόπο μου.   Αισθάνομαι ότι  οφείλουμε να ξεπεράσουμε τα φαινόμενα αδράνειας και να αναζητήσουμε το  όραμα και την γνώση, την εξειδίκευση σε νευραλγικούς τομείς της διαχείρισης των κοινών στα πλαίσια του  πνεύματος συλλογικότητας, συνεργασίας και ενότητας, μακριά από διχαστικές λογικές, αλαζονεία και αυταρχισμό.     Οφείλουμε να ενισχύσουμε την ανανεωτική παραγωγική προσπάθεια για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των συνδημοτών μας, με ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα αντάξιο της δυναμικής του τόπου, με αλληλεγγύη στις αδύναμες κοινωνικές ομάδες, με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, με αναγνώριση και διεθνή προβολή, με  δημιουργία κινήτρων για καινοτόμες δράσεις, με προάσπιση του Περιβάλλοντος, της Ενέργειας και του Αγροτικού Τομέα, με αξιοπρεπείς δομές στην παιδεία, στον πολιτισμό, στον αθλητισμό, σε συνεργασία με την Επιστήμη και την Έρευνα, πάντα με γνώμονα την ευημερία των συμπολιτών μας.
Με τιμή
Βάσω Κοπανάκη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Δήμου Δελφών
------------------------------------------------------------------------


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Αθανασίου Πετόνη
Επιχειρηματία –Εμπόριο ελαιών

Άμφισσα
Αγαπητοί Συμπολίτες,
    Ύστερα από ώριμη σκέψη και με την παρότρυνση φίλων και συνεργατών, ανακοινώνω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Δελφών στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές, με τον συνδυασμό «Δελφική Δημοκρατία» του Γιώργου Δρακάκη.
   Η υποψηφιότητά μου αποτελεί πράξη ευθύνης και απευθύνεται στην κοινωνία των πολιτών, με όραμα και γνώση, επαγγελματική και κοινωνική εμπειρία αλλά και εξειδίκευση σε νευραλγικούς τομείς της διαχείρισης της τοπικής οικονομίας.
Ο τόπος χρειάζεται πράξεις και έργα, τα οποία θα σέβονται τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε Δημοτικού Διαμερίσματος και θα αντιμετωπίζουν τα προβλήματα του καθενός ισόρροπα, δίκαια, χωρίς τοπικιστικές, πληθυσμιακές ή ψηφοθηρικές διακρίσεις.
  Γνωστοποιώ την υποψηφιότητά μου όχι από τυπική υποχρέωση. Είναι αυτονόητη πράξη καθήκοντος, επειδή ο Δήμος μας χρειάζεται νέες νοοτροπίες και αναγεννητικές πρακτικές, χρειάζεται λόγο που να λέει την αλήθεια - όσο σκληρή και αν είναι - λόγο που να μην προσποιείται και να μην καιροσκοπεί.
Όλοι μας αξίζουμε κάτι καλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου