Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

ΔΕΛΦΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Της Μαρίας Καραηλιά
Ως Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Δελφών

Δημοτικής Ενότητας Γαλαξιδίου....

Αγαπητοί Συμπολίτες, 
  Εν όψει των δημοτικών εκλογών του Μαΐου και συνεκτιμώντας τα μηνύματα της τοπικής κοινωνίας, συστρατεύομαι με τον συνδυασμό «Δελφική Δημοκρατία» του υποψηφίου Δημάρχου Δελφών κ. Γεωργίου Δρακάκη και δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Δελφών.
 Η εκλογική αυτή αναμέτρηση είναι εξαιρετικά κρίσιμη, γιατί καλούμαστε να αναδείξουμε νέους τοπικούς άρχοντες σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και στα πλαίσια διαρκών θεσμικών αλλαγών.
 Η επαγγελματική, κοινωνική, πολιτιστική και αυτοδιοικητική διαδρομή μου, με έχει εφοδιάσει με προσλαμβάνουσες τις οποίες θέλω και μπορώ να χρησιμοποιήσω για το καλό του τόπου μας με γνώμονα την δυναμική της σκληρής δουλειάς και την αξία της γνώσης, όταν αυτή χρησιμοποιείται σωστά.
 Η εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση καθώς επίσης και στο σύνολο σχεδόν των δραστήριων πολιτιστικών φορέων και συλλόγων όπου υπηρέτησα με συνέπεια, χωρίς παρεκκλίσεις και καιροσκοπισμούς τις αρχές και τις θέσεις που πρεσβεύω, μου επιτρέπει να θεωρήσω υποχρέωσή μου, όπως και ευθύνη όλων των ενεργών πολιτών, την συμμετοχή στο σχεδιασμό και στις αποφάσεις που αφορούν την πρόοδο και την ποιότητα ζωής του Δήμου μας γενικότερα.

Με εκτίμηση
Μαρία Καραηλιά
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Δελφών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου