Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Γιώργος Φουντούλης - ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΟ - Μαρίνα Βολουδάκη


Βάρα γερά τον νταγερέ, πιωμένε μου λεβέντη!
Κορδέλα κόκκινη κρεμώ, στον άγριο εσέ ζουρνά σου!
Φλουρί κολλώ στο στήθος σου, ξυπόλυτη χορεύτρα!...



Ποίηση: Κώστας Βάρναλης
Μουσική - Κιθάρα: Γιώργος Φουντούλης
Ερμηνεία: Μαρίνα Βολουδάκη

Βάρα γερά τον νταγερέ, πιωμένε μου λεβέντη!
Κορδέλα κόκκινη κρεμώ, στον άγριο εσέ ζουρνά σου!
Φλουρί κολλώ στο στήθος σου, ξυπόλυτη χορεύτρα!
Στρογγυλοπαίζει σου η κοιλιά κι ο κόρφος σου πετάει
τα μπρούντζινα γιορντάνια σου και τα χοντροβραχιόλια.

Παίζει το μαύρο μάτι σου, μαργιόλικο, μεγάλο,
και φέρνει ο λάγνο σου χορός την πεθυμιά της νύχτας!

Οι παρακάτω στίχοι δεν περιλαμβάνονται στο τραγούδι.

(Kρασί ας μη παύσουν τ' άταχτα μουστάκια μας να στάζουν!..
Ε συ, πατέρα! Η κόρη σου 'πόψε το παραμύθι
θα μου είπει το τσιγγάνικο πα' στο προσκεφαλό μου!) 

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου