Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Μίκης Θεοδωράκης - ΝΥΧΤΑ ΜΑΓΙΚΙΑ,(Ποτέ ποτέ μαζί ) - Θεοδώρα Μπάκα

Γιώργος Βιδάκης
Νύχτα μαγικιά μια σκιά περνά
σκέψου τώρα τη φωνή
που σου 'λεγε, ποτέ, ποτέ μαζί....



Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Θεοδώρα Μπάκα, Επτάηχον* Νύχτα μαγικιά μια σκιά περνά σκέψου τώρα τη φωνή που σου 'λεγε, ποτέ, ποτέ μαζί Βάδιζα σκυφτός, ήσουν ουρανός με των άστρων τη μουσική μου τραγουδάς, ποτέ, ποτέ μαζί Μάγισσα χλωμή, το στερνό σου φιλί ξεχασμένη μουσική μια μαχαιριά, ποτέ, ποτέ μαζί. *Επτάηχον: Διονύσης Βερβιτσιώτης - βιολί Γιάννης Αθανασόπουλος - βιόλα Χριστίνα Κολοβού - τσέλο Χρήστος Γκίνος - κλαρινέτο Τίνα Δεσύλλα - αγγλικό κόρνο Διονύσης Μαλλούχος - πιάνο Βαγγέλης Ζωγράφος - κοντραμπάσο - προσαρμογή Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου