Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

Μίκης Θεοδωράκης - ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΑΔΙΑΣΕ ΝΩΡΙΣ - Βίκη Μοσχολιού

Γιώργος Βιδάκης
Φεγγάρι μου θαλασσινό
πουλί μου πελαγίσιο
σε ποιας καρδιάς τον ουρανό
να `ρθω να σ’ αναστήσω;....





Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Ερμηνεία : Βίκυ Μοσχολιού Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης Δίσκος: Θαλασσινά φεγγάρια 1974 Σήμερα βράδιασε νωρίς και μάτι δε σε βλέπει να ξαγρυπνήσεις δεν μπορείς να κοιμηθείς δεν πρέπει Φεγγάρι μου θαλασσινό πουλί μου πελαγίσιο σε ποιας καρδιάς τον ουρανό θα (να) `ρθω να σ’ αναστήσω Είδα στην έρμη ακρογιαλιά του χωρισμού τα φώτα μην κατεβαίνεις τα σκαλιά να σε φιλήσω πρώτα Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου