Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Σάββατο 7 Ιουλίου 2018

Χρήστος Λεοντής - ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΥΛΙ, (Carta a l'exili) - Maria Del Mar Bonet, Νένα Βενετσιάνου

Γιώργος Βιδάκης
Στα πλένουν μια στα πλένουν δυο
στα πλένουν τρεις και πέντε
κι από τις πέντε κι ύστερα
τα ρίχνουν στο σοκάκι......



Την ξενιτιά, την ορφανιά, την πίκρα, την αγάπη, τα τέσσερα τα ζύγιασαν, βαρύτερα τα ξένα. (Δημοτικό) Στίχοι : Γιώργος Αρμένης Μουσική: Χρήστος Λεοντής Ερμηνεία : Maria Del Mar Bonet, Νένα Βενετσιάνου Ξενιτεμένο μου πουλί εκεί στα ξένα που `σαι σου στέλνω μήλο σέπεται κυδώνι μαραγκιάζει Σου στέλνω και το δάκρυ μου σ’ ένα μικρό μαντίλι το δάκρυ μου είναι καφτερό και καίει το μαντίλι Ξενιτεμένο μου πουλί εκεί στα ξένα που `σαι ξένοι σου πλένουν τα σκουτιά ξένοι στα σαπουνίζουν Στα πλένουν μια στα πλένουν δυο στα πλένουν τρεις και πέντε κι από τις πέντε κι ύστερα τα ρίχνουν στο σοκάκι Πάρε ξένε μ’ τα ρούχα σου πάρε και τα σκουτιά σου και σύρε στην πατρίδα σου σε καρτερεί η φαμελιά σου. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου