Από: messiniapress.gr - Την ώρα που η Ελλάδα θρηνεί τουλάχιστον 74 νεκρούς – ανάμεσα τους και πολλά παιδιά – από την φονική πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική και ο πρωθυπουργός κήρυξε τριήμερο εθνικό πένθος, .....
ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος αποδίδει την τραγωδία σε «Θεία δίκη» εξαιτίας του «άθεου πρωθυπουργού» που είναι «ο υπεύθυνος για την απομάκρυνση του Νεοέλληνα από το δρόμο του Θεού»!
Ο Iεράρχης με νέα ανάρτησή του στο προσωπικό του μπλογκ μεταξύ άλλων μιλάει για «άθεους πρωθυπουργούς και επιτελεία που με την αθεΐα τους διεγείρουν την οργή του Θεού!».
Την ίδια στιγμή ένας νέος παπάς από την Καλαμάτα, ο πατήρ Νεόφυτος, με ανάρτησή του στο Facebook απαντά στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο: «Σεβόμαστε τους πάντες ιδιαιτέρως δε τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας , όμως σε έναν συγκεκριμένο υπερήλικα πρέπει κάποιος να του πει ένα…
«ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ» σταμάτα να πονάς και να σκανδαλίζεις τον ορθόδοξο και μη κόσμο δεν σου φταίει ο Χριστός και η Εκκλησία σε τίποτε σταμάτησε να τους βάζεις μπροστά για να βγάζεις την κακία σου . Είμαστε παπάδες και τα λόγια μας πρέπει να είναι ΑΜΒΡΟΣΙΑ και ΝΕΚΤΑΡ στις ψυχές των ανθρώπων όχι ΧΟΛΗ και ΞΥΔΙ».
Μόνο κάποιοι απλοί ιερωμένοι τολμάνε να εναντιωθούν στους παράλογους ιεράρχες.Δυστυχώς δεν είναι ο Αμβρόσιος μόνο,υπάρχουν ο Θεσσαλονίκης,Πειραιά, κ.α.Σκοτάδι παντού που διασύρει τον Χριστιανισμό.Ακόμα και η δήθεν αποστασιοποίηση της Αρχιεπισκοπής που δεν τολμά να τον βάλει στη θέση του.Λέει η ανακοίνωση ότι ο Αμβρόσιος εκφράζει προσωπικές απόψεις.Τι μας λένε,μα δεν είναι δημόσιο πρόσωπο ο ιεράρχης?δεν εκπροσωπεί ένα κομμάτι της εκκλησίας?Δεν την εκθέτει με το μίσος που διαδίδει?Φοβάμαι ότι στην ίδια λογική κινούνται όλες οι ''κεφαλές'' της εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει πάτο το βαρέλι κάποιων που ακόμη και τέτοιες στιγμές αντί να βοηθήσουν στην κατάσταση, τις εκμεταλλεύονται για προσωπικό όφελος. Την ώρα που η χώρα θρηνεί 76 νεκρούς ανάμεσα τους και πολλά παιδιά, την ώρα που η χώρα γονατίζει στα αποκαίδια του δάσους της Πεντέλης, ο ιεράρχης Αμβρόσιος, μιλάει για «άθεους πρωθυπουργούς και επιτελεία που με την αθεΐα τους διεγείρουν την οργή του Θεού!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιστροφή στον Βυζαντινό μεσαίωνα από τον πρώην χωροφύλακα της χούντας και υμνητή της Χρυσής Αυγής.
Και το βαρέλι δεν έχει πάτο:
«Το Άγιον Πνεύμα διά των όσων μας λέγει με τα παραπάνω χωρία της Καινής Διαθήκης μας οδηγεί στα εξής συμπεράσματα:
Σε καιρούς αποστασίας από το δρόμο του Θεού θα εκδηλώνεται η οργή του Θεού με διάφορα φυσικά καταστροφικά φαινόμενα, όπως για παράδειγμα σεισμοί, πείνα, επιδημίες και αρρώστειες λοιμικές, αιματοχυσίες, εγκληματικότης, καταστροφικές φωτιές, σύννεφα καπνού, που θα ανεβαίνουν μέχρι τoν ουρανό.
Πιστοί Προσκυνήστε τον !!!!
«Φτάνει πια Άγιε Καλαβρύτων»...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άνθιμος τα... χώνει στον Αμβρόσιο...
Ιδιαιτέρως αιχμηρή είναι η απάντηση του μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμου στον μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο.
Σε άρθρο του με τίτλο «Φτάνει πια Άγιε Καλαβρύτων!», που δημοσιεύτηκε στην...
ιστοσελίδα της Ιεράς Μητρόπολης, ο Άνθιμος αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Σήμερα ο Θεός θρηνεί μαζί με τους ανθρώπους. Θρηνεί για μια μεγάλη καταστροφή, που οδήγησε στην απώλεια δεκάδων αδελφών μας. Δεν βρίσκεται απέναντί μας ο Θεός, δεν τιμωρεί ο Θεός -δεν ξέρει να τιμωρεί, δεν γνωρίζει την τιμωρία- αλλά στέκεται στο πλευρό των δημιουργημάτων του, των καρπών της αγάπης του. Πονάει μαζί τους, δακρύζει μαζί τους, διαλύεται μαζί τους, σταυρώνεται ξανά μαζί τους»...
... «Και τώρα, τη στιγμή του θρήνου και της αλληλεγγύης, τη στιγμή που πρέπει να σταθούμε δίπλα στους ανθρώπους που διαλύονται και να προσευχηθούμε για τα πρόσωπα που χάθηκα, αλλά και να στηρίξουμε όσους ο πόνος της απώλειας λυγίζει, κάποιοι επιλέγουν κηρύγματα μίσους, άμεση απόδοση ευθυνών και τη σύνδεση πραγμάτων ασύνδετων»....
... «Σήμερα, που ο άνθρωπος είναι "πιο κοντός από τη λύπη του", σήμερα που ο καλύτερος λόγος είναι η σιωπή και η προσευχή, επινοήσατε να επιδείξετε μια καρικατούρα της Εκκλησίας, που δεν έχει καμιά σχέση με τον Χριστό. Επιλέξατε την επίθεση και την απόδοση προθέσεων. Επιλέξατε το δρόμο της διαίρεσης και της γενίκευσης του φόβου. Μιλήσατε για έναν Θεό οργισμένο, ο οποίος τιμωρεί τους ανθρώπους, τάχα εξαιτίας της "αθεΐας" των κρατούντων της κι όχι εξαιτίας της υποκρισίας των αξιωματούχων της»....
... «Σεβασμιώτατε, λυπάμαι, αλλά ο "άθεος" Πρωθυπουργός μίλησε με περισσότερη ανθρωπιά και ευαγγελική πραότητα για τους πονεμένους της πυρκαϊάς από ό,τι εσείς. Κάλεσε τον πληγωμένο λαό μας σε ενότητα και ομοψυχία, ενώ εσείς εξαπολύσατε κήρυγμα μίσους, κήρυγμα αντιχριστιανικό, απάνθρωπο. Φτάνει πια! Δεν είναι ο Χριστός μας, αυτός που τάχα εκφράζετε. Δεν είναι έτσι η Ορθόδοξη Πίστη μας, τσαλαπατώντας τον άνθρωπο, τότε αυτός μετατρέπει την Πίστη μας σε στεγνή και στυφή ιδεολογία, όπως ήταν ο φασισμός, ο ναζισμός και ο κομμουνισμός. Ορθόδοξη Πίστη ερήμην του ανθρώπου ή σε βάρος του ανθρώπου, δεν υπάρχει, δεν χρειάζεται να υπάρχει. Φτάνει λοιπόν, άγιε Καλαβρύτων!...».
Ο Αμβρόσιος μιλάει με στοιχεία και τα στοιχεία δεν είναι αυθαίρετα, ούτε αιρετικά. Ό,τι λέει αναφέρεται στα βιβλία της θρησκείας του. Ο Θεός τιμωρεί και το έχει κάνει για λιγότερα απ' αυτά που έχει κάνει η δική μας κυβέρνηση. Ένα προς ένα τα έγραψε ο Αμβρόσιος αυτά που συμβαίνουν στη χώρα και δεν είναι σύμφωνα με τον λόγο του Θεού. Το Σόδομα και η Γόμορρα καταστράφηκαν για πταίσματα μπροστά στη λίστα των δικών μας αμαρτιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος δικαιούται να του πει πως όλα αυτά δεν είναι πιθανό να επισύρουν την οργή του Θεού; Ποιος δικαιούται να του πει πως όσα λέει δεν είναι χριστιανικά, όταν αυτά ακριβώς του λέει η θρησκεία που πιστεύει; Πού πατάει το δικαίωμα της αντίρρησης όταν αυτή είναι και η επίσημη θρησκεία της χώρας; Πουθενά. Αυτή είναι η επίσημη θρησκεία, αυτά λένε τα βιβλία της στους πιστούς της, όπως αυτά είναι που διδάσκονται τα παιδιά στο σχολείο: θεόσταλτες πλημμύρες, φωτιές, λιμοί, καταποντισμοί.
Όποιος διαφωνεί, ας πάψει να τα βάζει με τον Αμβρόσιο. Είναι πιο χρήσιμο να σκεφτεί σε τι πιστεύει και πόσο βολικό για τον ίδιο είναι τελικά το να κρατάει απ' τη θρησκεία του ότι τον βολεύει.
Ἡ μίτραις ἡ δεσποτικαῖς ἐβγῆκαν στὸ παζάρι,
ΑπάντησηΔιαγραφήλοιπὸν ἀμέσως λύσετε, Δεσπόταις, τὸ κεμέρι,
ὅποιος θὰ δώσῃ πιὸ πολλά, ἐκεῖνος καὶ θὰ πάρῃ
τοῦ Ἐπισκόπου τὸ ραβδὶ στὸ ἅγιό του χέρι.
Λοιπὸν ἐμπρός, Δεσπόταις μου, εἰς τὴν δημοπρασία,
πρέπει νὰ δίνῃ κἄτι τι θαρρῶ κι' ἡ Ἐκκλησία.
Ὅσον παρᾶ θὰ δώσετε γιὰ τὸ Δεσποτιλίκι,
ὁ παντοδύναμος Θεὸς διπλὸ θὰ σᾶς τὸν δώσῃ...
Ἐκεῖνο τὸ φαρδὺ φαρδὺ Δεσποτικὸ μανίκι
πόσα καὶ πόσα πράγματα δὲν εἰμπορεῖ νὰ χώσῃ!
Γιὰ σᾶς ἡ μίτραις ἡ βαριαῖς, γιὰ σᾶς τὰ πετραχήλια,
γιὰ σᾶς οἱ πολυέλαιοι καὶ τὰ χρυσᾶ καντήλια.
Πόσος παρᾶς, πόση τιμὴ καὶ δόξα σᾶς προσμένει!
Καὶ μὲ τὸν ὕψιστο Θεὸ ἀκόμα θὰ μιλᾶτε,
αὐτὸς θὰ σᾶς μυριπλουτῇ, αὐτὸς θὰ σὰς παχαίνῃ,
καὶ ἕνα βῷδι μόνοι σας θ' ἀντέχετε νὰ φᾶτε.
Ἡ μίτρα στὸ κεφάλι σας ἀκτῖνες θὰ σκορπίζῃ,
κι' ὁ διᾶκος μὲ τὸ θυμιατὸ θὲ νὰ σᾶς λιβανίζῃ.
- Πολλὰ τὰ ἔτη, Δέσποτα, θέλω παππᾶς νὰ γίνω...
- Πιστεύω πὼς δὲν ἔρχεσαι μὲ χέρια ἀδειανά,
- Ἂς χειροτονηθῶ παππᾶς, καὶ ὅσα θὲς σοῦ δίνω,
ὡς τόσο πάρε κάμποσα, Δεσπότη μου, λιανά.
Καὶ ὁ δεσπότης τὸν παππᾶ ἀπ' τὰ μαλλιὰ ἁρπάζει,
καὶ Ἄ ξ ι ο ς καὶ Ἄ ξ ι ο ς ὁ κόσμος τοῦ φωνάζει.
- Πολλὰ τὰ ἔτη, Δέσποτα... ἔλα στὸ τάδε σπίτι,
μιὰν ὤμορφη ἀρχόντισσα νὰ ἐξομολογήσῃς...
- Ἔλα νὰ θάψῃς, Δέσποτα, τὸν τάδε μακαρίτη,
- Ἔλα τοῦ δεῖνα ἄρχοντα τὸ Δράκο νὰ βαπτίσῃς.
- Ἔλα νὰ κάμῃς ἁγιασμὸ καὶ νὰ μᾶς μνημονέψῃς.
- Ἔλα καὶ μιᾶς Μαγδαληνῆς τὸν πόνο νὰ γιατρέψῃς.
- Πάρε αὐτὸ τὸ βούτυρο, πάρε κι' αὐτὸ τὸ μέλι,
πάρε κουρμάδες, κάστανα καὶ λάδι δυὸ τουλούμια...
ὁ γέρο παππᾶ Γιακουμῆς γιὰ δῶρο σοῦ τὰ στέλλει,
σοῦ στέλλει κι' ὁ παππᾶ Φωκᾶς δέκα κουτιὰ λουκούμια.
- Ἔλα μαζί μας, Δέσποτα, νὰ φᾷς καὶ νὰ γλεντήσῃς,
καὶ σήκωσε τὸ χέρι σου γιὰ νὰ μᾶς εὐλογήσῃς.
Ὅπου πατήσῃς, Δέσποτα, ἐκεῖ κι' ἡ εὐτυχία,
Μαγδαληναῖς ἀπὸ μπροστὰ καὶ διᾶκοι ἀπὸ πίσω,
οἱ ἄγγελοι τριγύρω σου πετοῦνε μ' ἁρμονία,
καὶ ὅταν ψάλλῃς, σοῦ βαστοῦν τὰ Χερουβεὶμ τὸ ἴσο.
Κι' ἐδῶ ἡ καλοπέρασις, παρᾶς, τιμὴ μεγάλη,
καὶ βασιλεία οὐρανῶν εἰς τὴν ζωὴν τὴν ἄλλη.
Ἐμπρὸς λοιπὸν μὲ τοῦ Θεοῦ τὴν δύναμι, Δεσπόταις,
συλλογισθῆτε τῇς τιμαῖς καὶ τὰ καλὰ τὰ τόσα,
τὸν κύριον ἡμῶν Χριστόν, τῇς πάπιαις καὶ τῇς κότταις,
καὶ τὸ πουγγί σας λύσετε καὶ δῶστε ὅσα ὅσα.
Ἔ! ἀλὰ οὔνα, ἀλὰ τρέ, εἰς τὴν δημοπρασία,
γιὰ νὰ μὴ χάσετε καὶ σεῖς κι' ἐμεῖς κι' ἡ Ἐκκλησία.