Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Παραδοσιακό Ιωνίας - ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ, ( Ολμάζ) - Δόμνα Σαμίου,Saint Étienne 1983


George Vidakis
Στίχοι-Μουσική: Παραδοσιακοί Ερμηνεία : Δόμνα Σαμίου Συναυλία στο Saint-Étienne, με την Δόμνα Σαμίου _ 1983....



Βιολί: Βασίλης Καραντάνης Λαούτο : Μαθιός Βεντούρης Κλαρίνο : Πέτρος Αθανασόπουλος-Καλύβας Τουμπελέκι : Μιχάλης Κλαπάκης Από τα γλυκά σου μάτια τρέχει αθάνατο νερό σεβντίμ αμάν και σου γύρεψα λιγάκι και δε μου ‘δωσες να πιω Ολμάζ πιπίνι μου Ολμάζ να με πεθάνεις πολεμάς να με πεθάνεις πολεμάς Ολμάζ πιπίνι μου Ολμάζ Είπα σου μη με πειράζεις κι άσε με στο χάλι μου σεβντίμ αμάν και το νου μου τον επήρες από το κεφάλι μου Έλα να πάμε μάτια μου κι ας φέρουν τα κομμάτια μου κι ας φέρουν τα κομμάτια μου έλα να πάμε μάτια μου Άφες με γλυκιά μου αγάπη ν’ ακουμπήσω απάνω σου σεβντίμ αμάν και τερμάνι εγώ δεν έχω να θωρώ τα κάλλη σου Έλα να πάμε κει που λες που κάνουν τα πουλιά φωλιές που κάνουν τα πουλιά φωλιές έλα να πάμε κει που λες Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου