Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Η ζωη ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!

Μου το έστειλε ένας παλιός και καλός μου φίλος και εκτελώ την επιθυμία του με κοινοποίηση προς τους συνομηλίκους.....


 Μόλις ανακάλυψα την ηλικιακή ομάδα μου! Είμαι Seenager! (senior teenager)

Έχω όλα όσα ήθελα ως έφηβος, μόνο 50-60 χρόνια αργότερα.
Δεν έχω να πάω στο σχολείο ή την εργασία!
Δεν έχω απαγόρευση της κυκλοφορίας!
Έχω άδεια οδήγησης και το δικό μου αυτοκίνητο!
Έχω "ταυτότητα" που μου επιτρέπει είσοδο στα μπαρ!
Οι γυναίκες που συναναστρέφομαι δεν φοβούνται μήπως μείνουν έγκυες!
Και δεν έχω ακμή!
Η ζωη ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!
Επίσης, θα αισθανθείτε πολύ πιο έξυπνοι μετά την ανάγνωση του μηνύματος, αν είστε Seenager.

Ο εγκέφαλος των Seenagers είναι αργός γιατί ξέρουν πάρα πολλά!!.
Οι Seenagers δεν είναι σε μειονεκτική θέση λόγω ηλικίας, απλά τους παίρνει  περισσότερο χρόνο  να θυμηθούν τα γεγονότα,επειδή έχουν περισσότερες πληροφορίες στον εγκεφάλό τους!!
Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτό προκαλεί πρόβλημα στην  ακοή, καθώς ασκεί πίεση στο εσωτερικό του αυτιού τους!
Επίσης, οι Seenagers όταν πηγαίνουν σ´ ένα άλλο δωμάτιο για να πάρουν κάτι,  φθάνοντας αναρωτιούνται "τι ήρθα να πάρω??".
Δεν είναι πρόβλημα μνήμης!! Είναι μία φυσική λειτουργία ώστε αναγκάζει τους Seenagers για περισσότερη σωματική άσκηση!
Έχω πολλούς φίλους μου που πρέπει να στείλω το μήνυμα, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να θυμηθώ τα ονόματά τους!
Σας παρακαλώ να στείλετε αυτό το μήνυμα  στους φίλους σας! ίσως είναι και δικοί μου φίλοι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου