Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ......Μάνος Χατζιδάκις - ΡΙΧΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ - Λάκης Παππάς


Γιώργος Βιδάκης
Μνήμη Λάκη Παππά..

Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι
να γενεί νερό να ξεδιψάσεις.....
Σπέρνω την καρδιά μου στο λιβάδι
να γενεί ψωμάκι να χορτάσεις
Στη φωτιά τη ρίχνω την καρδιά μου
τα χεράκια σου έλα να ζεστάνεις
Στον αγέρα ρίχνω την καρδιά μου
να γενεί δροσούλα ν’ ανασάνεις


Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις Ερμηνεία : Λάκης Παππάς Από το θεατρικό Έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη " ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ" 1965 Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι να γενεί νερό να ξεδιψάσεις Σπέρνω την καρδιά μου στο λιβάδι να γενεί ψωμάκι να χορτάσεις Στη φωτιά τη ρίχνω την καρδιά μου τα χεράκια σου έλα να ζεστάνεις Στον αγέρα ρίχνω την καρδιά μου να γενεί δροσούλα ν’ ανασάνεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου