Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ? " Τον καφέ σαν αποσώσω / τα χωριά θε να οργώσω / ΘΑ σας σιάξω αυτό και κείνο / όταν πάψω να τα ξύνω ".

Τι ΄χες Γιάννη ;  Τι ΄χα πάντα ;
- Έχω αράξει στην βεράντα !
- Ξύνω το ΄να ξύνω τ΄ άλλο ,....
αγναντεύοντας τον Μπράλλο.
- Το μυαλό μου δεν κουράζω
 ότι θέλετε σας τάζω
- Άντε και μη μ΄ ενοχλείτε
μια χαρά σας βλέπω  ζείτε .

- Η δουλειά μου αυτή που κάνω
ειν΄ πολλή και δεν προκάνω .
Μη τους κύκλους μου χαλάτε
την γαλήνη μη μου σπάτε .

 - Τον καφέ σαν αποσώσω 
  τα χωριά θε να οργώσω  
- ΘΑ σας σιάξω αυτό και κείνο
 όταν πάψω να τα ξύνω .


 Πάνος Θροϊζος

1 σχόλιο:

  1. ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΟΔΗΓΩ
    ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΡΑΤΑ ΣΤΡΑΤΑ
    ΒΡΕ ΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
    ΠΟΥ ΦΤΑΣΑ ΜΑΡΙΟΛΑΤΑ.

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΕΚΑΤΣΑ
    ΝΑ ΠΙΩ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΩ
    ΚΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΓΝΑΝΤΕΥΑ
    ΠΟΥ ΕΙΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΜΠΡΑΛΟΥ.

    ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΛΥΝΩ
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΕΡΙ ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΕΓΩ
    ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή