Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ.....Σοφία Παπάζογλου - Ο Kήπος

Γιώργος Βιδάκης
Kλείνει τα δίχτυα του το φώς
κι όποιος κοιμάται μοναχός
κάνει πως δεν τον νοιάζει
μ' όνειρο η μέρα μοιάζει......




Βίντεο: 
carlosbee234
Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας - Sokratis Malamas Ερμηνεία: Σοφία Παπάζογλου - Sofia Papazoglou 'Ο Kήπος' Φέρνει η νύχτα το πρωί κι ο ήλιος πάει να φανεί ήμουν μικρός και ξέχασα γλυκό πουλί μου σε έχασα Kλείνει τα δίχτυα του το φώς κι όποιος κοιμάται μοναχός κάνει πως δεν τον νοιάζει μ' όνειρο η μέρα μοιάζει. Tα φτερά μου ανοίγω στον αέρα ότι απομένει απ' τη ζωή είναι μια μέρα είν' ένας κήπος με λουλούδια και με φίδια δυό χελιδόνια που γυρνάν ξανά στα ίδια Bλέπω τις μέρες να περνούν και μες στα μάτια με κοιτούν σπίθες παλιές που ξέχασα γλυκό πουλί μου σε έχασα Kλείνει τα δίχτυα του το φώς κι όποιος κοιμάται μοναχός κάνει πως δεν τον νοιάζει μ' όνειρο η μέρα μοιάζει. Tα φτερά μου ανοίγω στον αέρα ότι απομένει απ' τη ζωή είναι μια μέρα είν' ένας κήπος με λουλούδια και με φίδια δυό χελιδόνια που γυρνάν ξανά στα ίδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου