Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ..... Αναστασία Μουτσάτσου - Νότη Μαυρουδή - ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ Η ΝΥΧΤΑ, (Βραδιά κατάσπαρτη μ’ αστέρια)

Γιώργος Βιδάκης
Ήταν μεγάλη η νύχτα.....
Η μέρα θα `ρθει όλη δικιά μας
δε θα χωρέσει στα φιλιά μας.
Θα σου στολίσω τα μαλλιά με στάχυα
δειλά πουλιά στης θάλασσας τα βράχια....




1o βραβείο φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης 1965 Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης Μουσική: Νότης Μαυρουδής Ερμηνεία : Αναστασία Μουτσάτσου "Μια νύχτα στους αιώνες" - 2008 Βραδιά κατάσπαρτη μ’ αστέρια εγώ κι εσύ στα δυο μου χέρια. Γλυκά τ’ αγέρι σου `πλεκε γιορντάνι λυτά μαλλιά, Μαγιάτικο στεφάνι. Ήταν μεγάλη η νύχτα κι ήμασταν τόσο μόνοι, πάγος στα μάτια, νέκρα στα χείλη, στα χέρια χιόνι. Η μέρα θα `ρθει όλη δικιά μας δε θα χωρέσει στα φιλιά μας. Θα σου στολίσω τα μαλλιά με στάχυα δειλά πουλιά στης θάλασσας τα βράχια. Ήταν μεγάλη η νύχτα κι ήμασταν τόσο μόνοι, πάγος στα μάτια, νέκρα στα χείλη, στα χέρια χιόνι. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου