Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ .....Παραδοσιακό Ικαρίας - Η ΑΜΠΕΛΟΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Γιώργος Βιδάκης

Μια κούπα από τη στάχτη μου να φτιάξετε συντρόφοι
σαν θα γεμίζει με κρασί μπορεί να ξαναζήσω.....


Ομάρ Καγιάμ



Από το δίσκο "Ικαρία Μέθεξις", 2010 Επιμέλεια , ενορχήστρωση : Alexander Spitzing. Από την "ομάδα κόραξ" Λευτέρης Πούλης (Σκάτζακας). Βιολί Γιάννης Λούκος- κιθάρα και τραγούδι. Χριστίνα Μέτσικα - τουμπελέκι, μπεντίρ, ξύστρα και τραγούδι. Alexander Spitzing - λαούτο, ούτι, κλαρίνο. Άρτεμις Ματαφιά - τραγούδι. Αλέκος Σταματόπουλος - τουμπελέκι, ντέφι, ξύστρα, καστανιέτες. Μαρία Σταυριανουδάκη - κιθάρα, τραγούδι . Μαρία Θεοδώρου - τραγούδι . Μάριος Παπαδέας - σαντούρι . Ανδρέας Σίκκης - ντέφι, νέι. Γιάννης Πλαγιανάκος - κοντραμπάσσο . Σπύρος Καούρης - τσαμπούνα . Ιωακείμ Αλωνεύτης - τραγούδι . Γιάννης Ζωϊτάκης - τραγούδι . Γεράσιμος Ανδρεάτος - τραγούδι . Θεός που την πολυχρονεί την αμπελοκουτσούρα που κάμνει το γλυκό κρασί και τα ξεχνούμε ούλα όρτσα μια και έλα γιομάτα για τα σένα μαυρομάτα όρτσα μια και δυο σου λέω μην με τυραννείς και κλαίω. Σιφούνι μου στραβοραδο παλιά καταβολάδα Κρασάκι που με κέρναγες ούλη την εβδομάδα Θωρείς ετούτο το κρασί που'ναι μες το ποτήρι Καριώτες το πατησασι μέσα στο πατητήρι. Έλα,έλα πέρδικα μου στα αγκαλάκια τα δικά μου έλα έλα που σου λέω μη με τυραννείς και κλαίω. Ξύπνα Λευτέρη κι άνοιξε και βάλε το βρακί σου κι άνοιξε τι πιθάρι σου να πιουμ απ' το κρασί σου. Έλα,έλα που σου λέω μη με τυραννείς και κλαίω έλα έλα μετά 'μένα να περνάς χαριτωμένα. Βάλε κρασί στο μαστραπά και βγάλτο στον αέρα, κι αν δεν το πιω την Κυριακή το πίνω τη δευτέρα. Παίρνω βρε τον τοίχο- τοίχο δεν μπορώ να σε πετύχω παίρνω βρε τον φράχτη-φράχτη και σε βρίσκω με 'ναν ναύτη. Κρασί σε πίνω για καλό μα εσύ κακό μου κάμνεις, από τον δρόμο μ' εξορείς και στον γκρεμό με βγάνεις. Βάρια καρδιά είχα σήμερα μα πάλι πέρασε μου, γιατί είδα το συμπέθερο κι εχαμογέλασε μου. Τεσσερακανουντος σταυρός κρέμεται στο λαιμό σου κι αυτοί φιλούνε το σταυρό μα εγώ το μάγουλο σου. Στο παραθύρι που θωρείς γαρούφαλο εν πρέπει γιατί είσαι εσύ γαρίφαλο κι ΄ος έχει μάτια βλέπει. Έχω τραγούδια να σας πω ένα σακί γιουμάτο μα ηξεκολωθην το σακί και πέσαν ούλα κάτω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου