Ματαιώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων θα υπάρξουν σήμερα, Πέμπτη,.....
σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, στον προαστιακό σιδηρόδρομο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, στα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, καθώς και στα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο - Πάτρα και αντιστρόφως.
Ειδικότερα, έχουν εξαγγελθεί οι απεργιακές κινητοποιήσεις για τις εξής ώρες:
(05:00-08:00,13:00-16:00,21:00-24:00).
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση των εταιρειών ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν επίσης την μη υπαγωγή του ΟΣΕ και κατ' επέκταση της ΕΡΓΟΣΕ στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (σ.σ. το λεγόμενο «υπερταμείο» αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας), την μη κατάργηση του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε., την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας η οποία έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο, την πρόσληψη προσωπικού και την συντήρηση του τροχαίου υλικού, το οποίο βρίσκεται σε τραγική κατάσταση που αγγίζει και σε κάποιες περιπτώσεις τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας του, την μη προώθηση Κανονισμού Κίνησης, ο οποίος υποβαθμίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του ελληνικού σιδηροδρόμου.
σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, στον προαστιακό σιδηρόδρομο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, στα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, καθώς και στα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο - Πάτρα και αντιστρόφως.
Ειδικότερα, έχουν εξαγγελθεί οι απεργιακές κινητοποιήσεις για τις εξής ώρες:
(05:00-08:00,13:00-16:00,21:00-24:00).
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν επίσης την μη υπαγωγή του ΟΣΕ και κατ' επέκταση της ΕΡΓΟΣΕ στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (σ.σ. το λεγόμενο «υπερταμείο» αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας), την μη κατάργηση του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε., την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας η οποία έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο, την πρόσληψη προσωπικού και την συντήρηση του τροχαίου υλικού, το οποίο βρίσκεται σε τραγική κατάσταση που αγγίζει και σε κάποιες περιπτώσεις τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας του, την μη προώθηση Κανονισμού Κίνησης, ο οποίος υποβαθμίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.