Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

"Όσο ακόμα κάνω όνειρα"

Β. Μαρκάτου
Ένα ποίημα που έγραψε η 20χρονη ραδιοφωνική παραγωγός του σταθμού  galaxiasfm.gr...

Όσο ακόμα κάνω όνειρα
Μπορώ και ταξιδεύω
Όσο ακόμα κάνω όνειρα
Σε σένα θα πιστεύω
Όσο ακόμα έχω όνειρα
Θα λέω καλημέρα
Θα βάζω στόχους , θα γυρνώ
Σε άλλου κόσμου σφαίρα
Και αν κάποιοι δεν κοιτούν
Απλά το σχολιάζουν
Για μένα είναι σαν το όνειρο
Που έχω ,να θαυμάζουν…
Όμως δεν ξέρω για τα όνειρα
Λίγο πολύ αυτά που ξέρουν όλοι
Αυτά που κάναν και ξεχνούν
παλιοί ονειροπόλοι…
όσο ακόμα έχω όνειρα
θα παίζω , θα παλεύω
αλλά με όπλο την στοργή
αγάπη θα γυρεύω
όσο μου λένε «όνειρα»
όσο ακόμα κοιτάω το λεξικό μου
θα συνεχίζω ν ‘αγαπώ
πολύ τον εαυτό μου
και αν κάποιοι τον χτυπούν
και αν κάποιοι τον κοιτάζουν
θα λέω από μέσα μου
«να δεις πως σε θαυμάζουν»
Όσο ακόμα κάνω όνειρα
Θα έχω την ελπίδα
Πως κάποια μέρα με τα όνειρα
Έζησα μια πατρίδα…
Γιατί εκεί που κάποιοι πέθαναν
Σε κεινο το χωράφι
Τα άνθη που γεννήθηκαν
Για μένα είναι χρυσάφι
Αυτή ναι η κληρονομιά
Που έχω να παραδώσω
Αυτόν τον σπόρο που φυτεύτηκε
Θέλω να τον σώσω
Και όσο ακόμα έχω όνειρα
Αυτόν θα τον κρατήσω
Μπορεί να κάνω λάθος…
Αφήστε (ομως)να το ζήσω!!!!
Bιβή Μαρκάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου