Για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι οι πολιτικοί τοπικοί
παράγοντες είναι "λίγοι" για να μπορέσουν να βοηθήσουν τον τόπο τους και
στην ανάπτυξη της Περιφέρειας
Αφήνουν στην απ΄ εξω τα δύσκολα κομμάτια του αυτοκινητόδρομου και φτιάχνουν μόνο ένα...
εύκολο τμήμα στον Θεσσαλικό κάμπο, γιατί έτσι βόλευε κάποιους.
Τα τμήματα Σκάρφεια - Λαμία - Δομοκός, και Καλαμπάκα - Εγνατία (Παναγιά), δεν θα γίνουν, γιατί λέει κοστίζουν !!!
Μα γι΄ αυτό δεν σχεδιάστηκε αυτός ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος; Για να γίνουν αυτά τα δύσκολα κομμάτια και να ενωθεί ο ΠΑθΕ με την Εγνατία, διασχίζοντας όλη την Κεντρική Ελλάδα, αναβαθμίζοντας πολλούς νομούς της Περιφέρειας, που έχουν ξεχαστεί και εγκαταλειφθεί στη τύχη τους....
Ας μην πανηγυρίζει η κυβέρνηση, επειδή "κατάφερε" έναν αυτοκινητόδρομο να τον μετατρέψει σε επαρχιακό δρόμο, δηλώνει μεταξύ άλλων στο LamiaReport, ο πρόεδρος του TEE Αποστόλης Καραναστάσης:
<<Η κυβέρνηση κατώτερη των περιστάσεων. Τον Ε65 έναν αυτοκινητόδρομο 175 χιλιομέτρων, ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα, τον συρρικνώνει στα 75 χλμ. στο Θεσσαλικό κάμπο, χωρίς να επιλύει τα δύσκολα τμήματα της Όρθρεως και το τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία.
Η κυβέρνηση επέλεξε να εξυπηρετήσει τα μεγάλα συμφέροντα, γιατί στο εύκολο κατασκευαστικά και χωρίς προβλήματα τμήμα, το δίνει προς υλοποίηση μαζί με δυο ακόμη σταθμούς διοδίων (Σοφάδες και Τρίκαλα).
Να μην πανηγυρίζει η κυβέρνηση επειδή έναν αυτοκινητόδρομο τον μετατρέπει σε επαρχιακό δρόμο, χωρίς να συνδέει, ως όφειλε, τον ΠΑΘΕ με την Εγνατία.>>, τονίζει ο πρόεδρος του TEE Αν. Στερεάς.>>
Είναι καιρός πλέον, οι εκπρόσωποί μας στο Κοινοβούλιο και όλοι οι αιρετοί στην Αυτοδιοίκηση όλων των βαθμίδων, να καταλάβουν οι πολίτες τους ψηφίζουν να είναι δυναμικοί, διεκδικητικοί και να ορθώνουν το ανάστημά τους στα δύσκολα.
Ας το συνειδητοποιήσουν πριν είναι αργά.
Αφήνουν στην απ΄ εξω τα δύσκολα κομμάτια του αυτοκινητόδρομου και φτιάχνουν μόνο ένα...
εύκολο τμήμα στον Θεσσαλικό κάμπο, γιατί έτσι βόλευε κάποιους.
Τα τμήματα Σκάρφεια - Λαμία - Δομοκός, και Καλαμπάκα - Εγνατία (Παναγιά), δεν θα γίνουν, γιατί λέει κοστίζουν !!!
Μα γι΄ αυτό δεν σχεδιάστηκε αυτός ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος; Για να γίνουν αυτά τα δύσκολα κομμάτια και να ενωθεί ο ΠΑθΕ με την Εγνατία, διασχίζοντας όλη την Κεντρική Ελλάδα, αναβαθμίζοντας πολλούς νομούς της Περιφέρειας, που έχουν ξεχαστεί και εγκαταλειφθεί στη τύχη τους....
Ας μην πανηγυρίζει η κυβέρνηση, επειδή "κατάφερε" έναν αυτοκινητόδρομο να τον μετατρέψει σε επαρχιακό δρόμο, δηλώνει μεταξύ άλλων στο LamiaReport, ο πρόεδρος του TEE Αποστόλης Καραναστάσης:
<<Η κυβέρνηση κατώτερη των περιστάσεων. Τον Ε65 έναν αυτοκινητόδρομο 175 χιλιομέτρων, ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα, τον συρρικνώνει στα 75 χλμ. στο Θεσσαλικό κάμπο, χωρίς να επιλύει τα δύσκολα τμήματα της Όρθρεως και το τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία.
Η κυβέρνηση επέλεξε να εξυπηρετήσει τα μεγάλα συμφέροντα, γιατί στο εύκολο κατασκευαστικά και χωρίς προβλήματα τμήμα, το δίνει προς υλοποίηση μαζί με δυο ακόμη σταθμούς διοδίων (Σοφάδες και Τρίκαλα).
Να μην πανηγυρίζει η κυβέρνηση επειδή έναν αυτοκινητόδρομο τον μετατρέπει σε επαρχιακό δρόμο, χωρίς να συνδέει, ως όφειλε, τον ΠΑΘΕ με την Εγνατία.>>, τονίζει ο πρόεδρος του TEE Αν. Στερεάς.>>
Είναι καιρός πλέον, οι εκπρόσωποί μας στο Κοινοβούλιο και όλοι οι αιρετοί στην Αυτοδιοίκηση όλων των βαθμίδων, να καταλάβουν οι πολίτες τους ψηφίζουν να είναι δυναμικοί, διεκδικητικοί και να ορθώνουν το ανάστημά τους στα δύσκολα.
Ας το συνειδητοποιήσουν πριν είναι αργά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.