Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

Όταν υπάρχει όραμα και θέληση...- Υποψήφιοι Κοινότητας Επταλοφου.


Όταν η γνώση και η εμπειρία συναντά την νοικοκυροσύνη...

Όταν υπάρχει όραμα και θέληση...

Όταν υπάρχει ενωτικό πνεύμα και διάθεση συνεργασίας...

Μία είναι η επιλογή:

"Επιλογή Ευθύνης" με τον υποψ. Δήμαρχο Δήμου Δελφών Παναγ. Ταγκαλη.






Πάλλας Ιωάννης του Νικηφόρου

Υποψήφιος Κοινότητας Επταλόφου

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


 ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Η διαδρομή μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ξεκίνησε το 1995 και από τότε έχω υπηρετήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τα συνδικαλιστικά της όργανα από διάφορες βαθμίδες. Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών του πρώην Δήμου Παρνασσού (2008) , Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Παρνασσού (2007-2010), μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής Δ. Παρνασσού  (2003-2008),Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Επταλόφου και Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Παρνασού (2003-2006), Κοινοτικός Σύμβουλος  Επταλόφου (1995-1998), μέλος του Συμβουλίου Περιοχής Γραβιάς (Δήμοι Γραβιάς, Καλλιέων και Παρνασσού1995-1998)., στο Δ.Σ. της Τοπικής Ένωσης  Δήμων και Κοινοτήτων  (ΤΕΔΚ) Φωκίδας για δυο θητείες (2003-2010), μέλος της Γ.Σ. της  Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ 2003-2010), μέλος της Επιτροπής Οικονομικών της ΚΕΔΚΕ(2007-2010), μέλος του Δ.Σ της ΑΝ.ΦΩ (Αναπτυξιακή Φωκίδας 2005-2009), μέλος του Δ.Σ. του Κέντρου Πρόληψης Ανεξαρτησιογώνων Ουσιών Φωκίδας (2005-2009), μέλος του Δ.Σ. του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Παρνασσού (2005-2009).

Ήμουν μέλος του Συνδέσμου Μαρτυρικών Χωριών  Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας της ΚΕΔΚΕ (2005-2009) .

ΓΝΩΣΕΙΣ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Είμαι Απόφοιτος  του τμήματος  Διοίκησης Επιχειρήσεων της  Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Πατρών και κατέχω Μεταπτυχιακό τίτλο 2ετών σπουδών στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. 

Εργάστηκα για 27 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα με πάνω από 800 ώρες σεμιναρίων στον τομέα των πωλήσεων, επικοινωνίας,  Μάρκετινγκ και Διοίκησης καθώς και Διοίκησης Μονάδων Φροντίδας Ηλικιωμένων.

Από το 2016 έως σήμερα εργάζομαι ως μόνιμος Δημόσιος  υπάλληλος του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου όπου έχω αναπτύξει συνδικαλιστική δράση  και είμαι Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου υπαλλήλων της Υπηρεσίας  Υποδοχής και Ταυτοποίησης Υπηκόων τρίτων χωρών..

Είμαι Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Αγοριανιτών ο «ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ»


Συντοπίτισσες και συντοπίτες,

Η ενασχόλησή μου με τα κοινά και ειδικά την Τοπική Αυτοδιοίκηση αποτελεί «στάση ζωής»  και σε συνδυασμό με τη δεδομένη αγάπη μου για τον τόπο με οδήγησε να κάνω την «ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ» και να συμμετέχω στην κοινή προσπάθεια του Υποψ. Δημάρχου Δ. Δελφών κ. Ταγκαλή και των ισάξιων συνυποψήφιών μου κατερχόμενος ως Υποψήφιος Τοπικής Κοινότητας Επταλόφου για την Αυτοδιοικητική περίοδο 2024-2028 στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Δηλώνω τον σεβασμό και την εκτίμησή μου σε  όλες και όλους τους υποψηφίους των άλλων συνδυασμών του Δήμου Δελφών. Εύχομαι καλό αγώνα και δύναμη σε όλους !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου