Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Νέα υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στη Δ.Ε.. Ιτέας.

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε. Ιτέας η κ. Ιωάννα Καλλία 

Η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, ανακοινώνει την υποψηφιότητα της κ. Ιωάννας Καλλία, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στη Δ.Ε..  Ιτέας. ....

Δήλωση κ. Ιωάννας Καλλία: 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την απόφαση μου να είμαι υποψήφια στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με την «Επιλογή Ευθύνης» και τον υποψήφιο Δήμαρχο Δήμου Δελφών Παναγιώτη Ταγκαλή. 

Σε μια πραγματικότητα που συνεχώς ανακύπτουν νέες προκλήσεις τοπικά και εθνικά, αναγνωρίζω ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για μεγάλα λόγια και υποσχέσεις. Αντιθέτως, απαιτείται δράση, διεκδίκηση, εγρήγορση και πρακτικές λύσεις. Αναλαμβάνω την υποψηφιότητά μου με σοβαρότητα και δέσμευση για να εργαστώ για τους πολίτες του δήμου μας. Θα επιδιώξω να είμαι αποτελεσματική, προσηλωμένη και ανοιχτή στη συνεργασία με συμπολίτες, φορείς και συλλογικότητες, ώστε να ακούσω τις ανάγκες τους, να βελτιώσουμε μαζί την καθημερινότητα στον τόπο μας και να συνδιαμορφώσουμε το μέλλον. Εδώ, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα κι επέστρεψα και πάλι μετά τις σπουδές μου για να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά και να φτιάξω την οικογένειά μου.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου