Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

Αργύρης Παπαργυρόπουλος: Εδώ είναι ο τόπος μου, εδώ είναι το σπίτι μου - ΒΙΝΤΕΟ

Ο γνωστός επιχειρηματίας σε μια εκ βαθέων συνέντευξη-κατάθεση ψυχής στο iparnassos.gr 

Η Επάνω Σουβάλα ήταν ο τόπος διαμονής των κατοίκων της σημερινής Πολυδρόσου. Οι κάτοικοι αναγκάσθηκαν να την εγκαταλείψουν μετά από έναν καταστροφικό σεισμό το 1870 και να εγκατασταθούν στην σημερινή Πολύδροσο.....

Πολύ λίγα σπίτια διατηρήθηκαν στην παλιά τους μορφή.

Ένα από αυτά και το σπίτι των προγόνων του Αργύρη Παπαργυρόπουλου που ο ίδιος φρόντισε να μην το αλλάξει.

Δεμένος με τον τόπο του και το σπίτι του ο Αργύρης μπροστά στην κάμερα της  Εν Δελφοίς Web TV, δεν μπορεί να συγκρατηθεί και συγκινείται, φέρνοντας στο μυαλό του εικόνες και αναμνήσεις από το παρελθόν.

Εδώ είναι ο τόπος μου, εδώ είναι το σπίτι μου λέει.

<<Δεν θέλω να πηγαίνει τόσο πίσω το μυαλό μου. Δεν αντέχω, συγκινούμαι, όταν έρχονται αυτοί οι άνθρωποι στο μυαλό μου μέσα.

Παρέμεινα γνήσιος Ρουμελιώτης, Σουβαλιώτης.

Ίσως είναι η πιο σοβαρή συνέντευξη που έχω κάνει στη ζωή μου, γιατί είναι οι αλήθειες της ζωής μου και είμαι μες το πατρικό μου ….

Θα ΄ρθώ εδώ στις ρίζες μου, δεν σκέφτομαι τον εαυτό μου πουθενά αλλού…..>>


Δείτε το βίντεο:

 

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια Χρήστο, εξαιρετική συνέντευξη, όπως πραγματικά πρέπει να γίνονται οι συνεντεύξεις. Αφήνεις τον συνεντευξιαζόμενο να μιλήσει, χωρίς διακοπές, γιατί αυτός είναι ο πρωταγωνιστής κι όχι ο δημοσιογράφος......
    Και βέβαια ο Αργύρης, στα τόσα χρόνια που τον ακούμε, ήταν μακράν ο καλύτερος. Συγχαρητήρια και πάλι....
    Γιάννης Αθαν. Λαγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή