Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Κυριακή 24 Νοεμβρίου.....

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

Δημοπρατήθηκε το τμήμα «Μπράλος – Άμφισσα» του διαγώνιου οδικού άξονα «Θερμοπύλες – Ιτέα – Αντίρριο


 ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΜΠΟΥΓΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ

ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Κ.Ο ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Δημοπρατήθηκε το τμήμα «Μπράλος – Άμφισσα» του διαγώνιου οδικού άξονα «Θερμοπύλες – Ιτέα – Αντίρριο». ....

Πρόκειται για το μεγαλύτερο, από άποψη κόστους, και σημαντικότερο, από άποψη οφέλους, έργο στην Φωκίδα και ένα από τα 4 μεγαλύτερα οδικά έργα, που έχουν προγραμματιστεί και θα υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια στην Χώρα μας, γεγονός που αποδεικνύεται από τον προϋπολογισμό του (280 εκατομμύρια ευρώ) και από την συμμετοχή στην δημοπρασία των μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών.

     Οι επωφελείς συνέπειες για την περιοχή μας είναι πολλές, τόσο κατά το στάδιο κατασκευής του έργου, κυρίως λόγω των πολλών άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν, όσο και μετά την κατασκευή του, καθώς η Φωκίδα καθίσταται συγκοινωνιακός κόμβος μεταξύ ανατολικής, δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου.

     Η δημοπράτηση του έργου βάζει τέλος στην απραξία και αδιαφορία δεκαετιών εκ μέρους της Πολιτείας για την Φωκίδα, αλλά και στην αμφισβήτηση αν είμαστε αρκετά ισχυροί να διεκδικήσουμε και να επιτύχουμε την κατασκευή μεγάλων έργων. Με επιμονή, συνεργασία, σοβαρότητα, μεθοδικότητα, επιχειρήματα και στρατηγική μπορούμε να καταφέρουμε πολλά για τον τόπο μας. 

     Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η Κυβέρνηση δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για την Φωκίδα και θα συνεχίσουν να το πράττουν. Ο οδικός άξονας «Μπράλος – Άμφισσα» είναι η απαρχή μεγάλων και σημαντικών έργων για την ιδιαίτερη πατρίδα μας.

       Προσωπικά, χαίρομαι ιδιαίτερα για την σημερινή εξέλιξη. Όπως πράττω εδώ και πολλά χρόνια, από την πρώτη ώρα της διεκδίκησης μέχρι σήμερα, θα εξακολουθήσω να παρακολουθώ στενά την εξέλιξη του έργου εωσότου ολοκληρωθεί (με βάση την προκήρυξη σε 54 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης), σε συνεργασία δε με τους φορείς του τόπου και την Κυβέρνηση θα εργαστούμε για να σχεδιάσουμε την συνέχιση μέχρι την φυσική του κατάληξη στο Αντίρριο και την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του για την Φωκίδα, ώστε να αποτελέσει πολλαπλασιαστή ανάπτυξης του τόπου μας κι έργο αναφοράς των επόμενων γενεών.




2 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΄΄ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ΄΄ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΦΘΙΩΤΙΔΟΦΩΚΙΚΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ!.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
    ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΔΕ,ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΝΑΙΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΟΔΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ ΑΞΟΝΑΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις μπούνε τα διόδια οι ντόπιοι θα αποκλειστούνε. Για να πάει κανείς από την Γραβιά στη Βάργιαννη θα πληρώνει με βάση την σημερινή πρακτική, ένα δεκάρικο. Και να μην ξεχνάμε οι ιδιώτες θα το κάνουν ότι έκαναν και στην Αττική οδό πριν λίγες μέρες. Και μην πει κανείς ότι αυτό το έργο δεν γίνεται από ιδιώτες γιατί θα θυμίσω ότι και η Εγνατία έγινε αποκλειστικά με τα λεφτά των Ελλήνων εργατών ,όμως σήμερα τα έσοδα από τα διόδια πάνε αφορολόγητα στην τσέπη των εκλεκτών του Τσίπρα και του Μητσοτάκη .Αν ο βουλευτής έχει ελάχιστο φιλότιμο ας γλείψει τους αδηφάγους της ΤΡΑΝΟΣΕ και τον Μητσοτάκη να αποκαταστήσουν την σιδηροδρομική συγκοινωνία, που την διέλυσαν και μας στείλαν στην προ Τρικούπη Εποχή, ας επιδοτήσουν τις λεωφορειακές γραμμές γιατί η συχνότητα σήμερα είναι σε προπολεμικό επίπεδο .Σε κάθε περίπτωση ας ρωτήσουν και τον κόσμο τι έργα έχει ανάγκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.