Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Μήνυμα του νέου Αντιδημάρχου Δ.Ε. Παρνασσού Θανάση Αδαμάκου προς τους συνδημότες του Δήμου Δελφών & και τους συντοπίτες της Δ.Ε. Παρνασσού.


 Αγαπητές συνδημότισσες & αγαπητοί συνδημότες , ....

    Ήταν τέτοια εποχή πριν δύο χρόνια όταν με την ευκαιρία της εκλογής μου ως Δημοτικός Σύμβουλος του ιστορικού μας Δήμου Δελφών επικοινωνούσα μαζί σας με ανοιχτή επιστολή μου προκειμένου σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου που με τιμήσατε με την ψήφο σας και με αναδείξατε Δημοτικό Σύμβουλο στη Δ.Ε. Παρνασσού με την παράταξη «Επιλογή Ευθύνης» του εκλεγέντος  τότε & νυν Δημάρχου μας κ. Παναγιώτη Ταγκαλή.

    Όπως οι περισσότεροι και κυρίως οι συντοπίτες μου, της Δ.Ε. Παρνασσού, γνωρίζετε,  η εμπιστοσύνη που δείξατε προς το πρόσωπό μου υπερψηφίζοντάς με μεταξύ των συνυποψηφίων μου στη Δ.Ε. Παρνασσού, με κατέστησαν υπόχρεο απέναντί σας και με δέσμευσαν να εργασθώ άοκνα ως Δημοτικός Σύμβουλος αναδεικνύοντας τα προβλήματα και προωθώντας τα θέματα που απασχολούσαν και απασχολούν τα χωριά της Δ.Ε. & της περιοχής μας.

    Αυτό προσπάθησα και αυτό έπραξα με σύνεση & συναίνεση τα δύο αυτά χρόνια της θητείας μου ως Δημοτικός Σύμβουλος συνεργαζόμενος αρμονικά με τον Δήμαρχό μας, τους Αντιδημάρχους και κυρίως τον τοπικό μας Αντιδήμαρχο της Δ.Ε. Παρνασσού κ. Κούσουλα Ευαγγ. αλλά και όλους τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους, συνεισφέροντας εποικοδομητικά στις Αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων.

     Σήμερα που με Απόφαση του Δημάρχου μας κ. Παναγιώτη Ταγκαλή αναλαμβάνω τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου της Δ.Ε. Παρνασσού επικοινωνώ και πάλι μαζί σας διαμηνύοντάς σας τη δέσμευσή μου να συνεχίσω, όπως μέχρι τώρα έπραξα, να εργάζομαι με το ίδιο ενδιαφέρον και την ίδια μαχητικότητα προβάλλοντας τα προβλήματα των χωριών μας και επιζητώντας τις βέλτιστες δυνατές λύσεις.

    Με την ευκαιρία αυτού του μηνύματός μου προς εσάς, θέλω να ευχαριστήσω & δημόσια το Δήμαρχό μας κ. Παναγιώτη Ταγκαλή για την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπό μου & για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου, υποσχόμενος παράλληλα ότι θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια και με αρμονική συνεργασία, ώστε να συνεισφέρω θετικά στην αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων του Δήμου μας προς όφελος τόσο των συνδημοτών μας γενικότερα όσο κυρίως των συντοπιτών μου της Δ.Ε. Παρνασσού.

   Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τον μέχρι σήμερα Αντιδήμαρχο της Δ.Ε. Παρνασσού, συγχωριανό, συγγενή & φίλο Βαγγέλη Κούσουλα για την καλή συνεργασία που είχαμε αυτά τα δύο χρόνια της δικής του θητείας ως Αντιδημάρχου, προσβλέποντας συνάμα στη συνέχιση αυτής της συνεργασίας προς όφελος των συνδημοτών μας αλλά και της Δημοτικής μας παράταξης. 

    Τέλος, αγαπητοί συνδημότες & συντοπίτες μου,  αυτονόητη θα πρέπει να θεωρείτε τη δική μου συμβολή & παρέμβαση για λύση οποιουδήποτε προβλήματος που εσείς εκτιμάτε ότι αποτελεί ζήτημα κοινού ενδιαφέροντος και χρήζει της δικής μου παρέμβασης ή συνδρομής για επίλυσή του.

Μπορεί να αποτελεί κοινότυπη έκφραση το “ η πόρτα του γραφείου μου θα είναι πάντα ανοιχτή σε όλους σας ” που κατά κόρον λέγεται σε παρόμοιες περιπτώσεις, αλλά σας διαβεβαιώ ότι ο ίδιος το εννοώ και έτσι θέλω να σας υπηρετήσω από την παρούσα μου θέση.

Σας χαιρετώ όλους με εκτίμηση & φιλικά αισθήματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου