Φίλτατε Χρήστο , με όλο το σεβασμό στο πρόσωπό σου αλλά & την τέχνη σου, κυρίως στο σκιτσάρισμα, αλλά διαφωνώ στη συγκεκριμένη σημερινή σου εικαστική παρέμβαση με θέμα "Φωτοζωγραφικής" τον ιερό ναό του χωριού μας . Πραγματικά αδυνατώ να αντιληφθώ, ίσως σ' αυτό να φταίει & η πενία μου στην καλλιτεχνική μου παιδεία, τη χρεία της χρησιμοποίησης ενός θρησκευτικού - λατρευτικού χώρου ως "καμβά" έκφρασης καλλιτεχνικών παρεμβάσεων . Και προς Θεού , μη θεωρηθεί ότι η ένστασή μου έχει θρησκειολογικό χαρακτήρα .
Αλέκο, στην παρατήρηση σου έβαλες τον ενδοιασμό "ίσως να φταίει & η πενία μου στην καλλιτεχνική μου παιδεία". Μπορεί να είναι και έτσι. Θα σου θέσω ωστόσο ένα ερώτημα : Εαν είχα ζωγραφίσει το ίδιο θέμα με "λάδι" σε καμβά, θα το θεωρούσες εξίσου απρεπές; Ή αλλιώς: Πριν ανακαλυφθεί η Νταγκεροτυπία και κατόπιν η φωτογραφία, τι έκαναν; Με την ζωγραφική δεν αποτυπώνονταν τα μνημεία! Ήταν κι αυτό απρεπές; Ή ακόμα θα θεωρούσες απρεπείς τους πίνακες που απεικονίζουν τον Ιησού με κάθε τεχνοτροπία ή θεώρηση του προσώπου του; Όταν ήμουν στο Δημοτικό σχολείο, ήμουν ο κορυφαίος μαθητής στα "καλλιτεχνικά" Τα περισσότερα πονήματα μου είχαν σαν κυρίαρχο θέμα Εκκλησάκια η Εξωκλήσια. Ο καθηγητής μου ήταν ενθουσιασμένος με τις επιδόσεις μου, και ουδέποτε θεώρησε ιεροσυλία η ασέβεια η αποτύπωση των ναΐσκων στο χαρτί. Φοβάμαι ότι η ένσταση σου παρακινήθηκε από της λατρευτικές σου καταβολές και το σέβομαι. Με αυτά που σημειώνω πιο πάνω σου αποδεικνύω ότι ουδεμία σχέση με ασέβεια. Απλώς είναι τόσο ωραία η εικόνα της εκκλησίας που την αποτύπωσα με τον τρόπο αυτό. Έρρωσσο και ΑΡΘΡΑ ΤΑΥΤΑ ΤΑΝ ΦΡΕΝΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΕΦΑΛΟΥΔΗΣ
Φίλτατε Χρήστο (και το εννοώ απολύτως) , Καλημέρα , σήμερα διαπιστώνω , μετά από καλλίτερη παρατήρηση της ζωγραφικής σου επί της φωτογραφίας της εκκλησίας μας, ότι , δυστυχώς,τα στοιχεία που με παραπλάνησαν & με έκαναν να γράψω όσα έγραψα στο χθεσινό μου μήνυμα είναι αυτοί οι "δαίμονες" (κλώνοι της μουριάς & η φθοριούχος λάμπα φωτισμού προφανώς από την ταβέρνα του "Κωτσιούλα") που αποτυπώθηκαν από τον φωτογραφικό φακό & προβαλλόμενοι πάνω στην όλη εικόνα της εκκλησίας φαίνονται σαν διαβολική εικαστική παρέμβαση . Επιπόλαια λοιπόν η ένστασή μου , άλλωστε εδώ υπεισέρχεται & η καλλιτεχνική μου πενία . Όμως Χρήστο μου , στο σχόλιο μου εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει λέξεις & χαρακτηρισμούς όπως απρέπεια , ιεροσυλία , ασέβεια που χρησιμοποίησες εσύ στο απαντητικό σου μήνυμα για να νοηματοδοτήσεις προφανώς την πράγματι λαθεμένη μου ένσταση . Και δεν χρησιμοποίησα τέτοιους χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό σου αλλά & το σεβαστό καλλιτεχνικό σου ταλέντο γιατί γνωρίζω καλά ότι ούτε απρεπής , ούτε ιερόσυλος ούτε ασεβής πολλώ δε μάλλον ούτε βλάσφημος είσαι . Σου ζητώ συγγνώμη λοιπόν για την όποια ψυχική αναστάτωση σού προκάλεσα & προτρέπω όποιους & όσους καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παραπλανήθηκαν όπως εγώ & παρεξήγησαν ή αντέδρασαν αρνητικά στην Φωτοζωγραφισμένη εικόνα της εκκλησίας του χωριού μας να πράξουν το ίδιο ζητώντας συγγνώμη & αποκαθιστώντας το κύρος του καλλιτέχνη που ούτως ή άλλως δεν μπορεί & να τρωθεί από τις κρίσεις ή επικρίσεις μη επαϊόντων επί της τέχνης .
ΕΡΡΩΣΟ
" Νάφε και μέμνα απιστείν. Άρθρα ταύτα τάν φρενών"
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.
Φίλτατε Χρήστο , με όλο το σεβασμό στο πρόσωπό σου αλλά & την τέχνη σου, κυρίως στο σκιτσάρισμα, αλλά διαφωνώ στη συγκεκριμένη σημερινή σου εικαστική παρέμβαση με θέμα "Φωτοζωγραφικής" τον ιερό ναό του χωριού μας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά αδυνατώ να αντιληφθώ, ίσως σ' αυτό να φταίει & η πενία μου στην καλλιτεχνική μου παιδεία, τη χρεία της χρησιμοποίησης ενός θρησκευτικού - λατρευτικού χώρου ως "καμβά" έκφρασης καλλιτεχνικών παρεμβάσεων .
Και προς Θεού , μη θεωρηθεί ότι η ένστασή μου έχει θρησκειολογικό χαρακτήρα .
Αλέκο, στην παρατήρηση σου έβαλες τον ενδοιασμό "ίσως να φταίει & η πενία μου στην καλλιτεχνική μου παιδεία". Μπορεί να είναι και έτσι. Θα σου θέσω ωστόσο ένα ερώτημα : Εαν είχα ζωγραφίσει το ίδιο θέμα με "λάδι" σε καμβά, θα το θεωρούσες εξίσου απρεπές; Ή αλλιώς: Πριν ανακαλυφθεί η Νταγκεροτυπία και κατόπιν η φωτογραφία, τι έκαναν; Με την ζωγραφική δεν αποτυπώνονταν τα μνημεία! Ήταν κι αυτό απρεπές; Ή ακόμα θα θεωρούσες απρεπείς τους πίνακες που απεικονίζουν τον Ιησού με κάθε τεχνοτροπία ή θεώρηση του προσώπου του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ήμουν στο Δημοτικό σχολείο, ήμουν ο κορυφαίος μαθητής στα "καλλιτεχνικά" Τα περισσότερα πονήματα μου είχαν σαν κυρίαρχο θέμα Εκκλησάκια η Εξωκλήσια. Ο καθηγητής μου ήταν ενθουσιασμένος με τις επιδόσεις μου, και ουδέποτε θεώρησε ιεροσυλία η ασέβεια η αποτύπωση των ναΐσκων στο χαρτί.
Φοβάμαι ότι η ένσταση σου παρακινήθηκε από της λατρευτικές σου καταβολές και το σέβομαι.
Με αυτά που σημειώνω πιο πάνω σου αποδεικνύω ότι ουδεμία σχέση με ασέβεια.
Απλώς είναι τόσο ωραία η εικόνα της εκκλησίας που την αποτύπωσα με τον τρόπο αυτό.
Έρρωσσο και ΑΡΘΡΑ ΤΑΥΤΑ ΤΑΝ ΦΡΕΝΩΝ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΕΦΑΛΟΥΔΗΣ
Φίλτατε Χρήστο (και το εννοώ απολύτως) , Καλημέρα ,
Διαγραφήσήμερα διαπιστώνω , μετά από καλλίτερη παρατήρηση της ζωγραφικής σου επί της φωτογραφίας της εκκλησίας μας, ότι , δυστυχώς,τα στοιχεία που με παραπλάνησαν & με έκαναν να γράψω όσα έγραψα στο χθεσινό μου μήνυμα είναι αυτοί οι "δαίμονες" (κλώνοι της μουριάς & η φθοριούχος λάμπα φωτισμού προφανώς από την ταβέρνα του "Κωτσιούλα") που αποτυπώθηκαν από τον φωτογραφικό φακό & προβαλλόμενοι πάνω στην όλη εικόνα της εκκλησίας φαίνονται σαν διαβολική εικαστική παρέμβαση .
Επιπόλαια λοιπόν η ένστασή μου , άλλωστε εδώ υπεισέρχεται & η καλλιτεχνική μου πενία .
Όμως Χρήστο μου , στο σχόλιο μου εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει λέξεις & χαρακτηρισμούς όπως απρέπεια , ιεροσυλία , ασέβεια που χρησιμοποίησες εσύ στο απαντητικό σου μήνυμα για να νοηματοδοτήσεις προφανώς την πράγματι λαθεμένη μου ένσταση . Και δεν χρησιμοποίησα τέτοιους χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό σου αλλά & το σεβαστό καλλιτεχνικό σου ταλέντο γιατί γνωρίζω καλά ότι ούτε απρεπής , ούτε ιερόσυλος ούτε ασεβής πολλώ δε μάλλον ούτε βλάσφημος είσαι .
Σου ζητώ συγγνώμη λοιπόν για την όποια ψυχική αναστάτωση σού προκάλεσα & προτρέπω όποιους & όσους καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παραπλανήθηκαν όπως εγώ & παρεξήγησαν ή αντέδρασαν αρνητικά στην Φωτοζωγραφισμένη εικόνα της εκκλησίας του χωριού μας να πράξουν το ίδιο ζητώντας συγγνώμη & αποκαθιστώντας το κύρος του καλλιτέχνη που ούτως ή άλλως δεν μπορεί & να τρωθεί από τις κρίσεις ή επικρίσεις μη επαϊόντων επί της τέχνης .
ΕΡΡΩΣΟ
" Νάφε και μέμνα απιστείν. Άρθρα ταύτα τάν φρενών"