Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Σάββατο 23 Νοεμβρίου....ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ: Έφυγε από την ζωή ο Γιώργος Τσαπρούνης σε ηλικία 45 ετών, σήμερα στις 12 η κηδεία του στον ΙΝ Εισοδίων της Θεοτόκου Αμφίκλειας.….......

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Από πού πηγάζουν οι … χαρές και τα πανηγύρια για το Διαγώνιο άξονα !


 

 του  Νίκου Δρόλαπα

     Αλήθεια, που τη βρήκαν τόση χαρά ;  

     Πως επιχειρούν, τόσο απροκάλυπτα,  να μας κοροϊδέψουν ;

     Γιατί με μισόλογα κρύβουν την αλήθεια ;

     Ποιο δρόμο ξεκινούν να φτιάξουν ;

     Γιατί αναφέρονται, αόριστα και στερεότυπα στον ΔΙΑΓΩΝΙΟ  άξονα ; ....

     Διερωτήθηκαν μήπως, με τα 4,7 χιλιόμετρα που χρηματοδοτούν ενταφιάσουν οριστικά το πολυπόθητο για τη περιοχή και ολόκληρη την Ελλάδα έργο του αυτοκινητόδρομου Θερμοπυλών -  Αντιρρίου ;        

     Ποιο διαγώνιο οδικό άξονα εννοούν, με τα 4,7 χιλιόμετρα δρόμου ; Τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ;   Αυτόν,  που με τις σήραγγες στη διάβαση του Παρνασσού και όπου αλλού χρειασθεί  ( Μπράλλο,  Άγιο Νικόλαο ), με τις μεγάλες ευθυγραμμίσεις και τις ανοιχτές στροφές θα μειώσουν το μαρτυρικό ταξίδι των δυόμισι – τριών ωρών σε μισή με μία ώρα ;

     Ή, εννοούν την επισκευή του εργοταξιακού δρόμου των μεταλλείων των Βωξιτών, για να μείνουμε στα ίδια ;

     Πολλοί ρωτούν και ξαναρωτούν και απάντηση δεν παίρνουν.

     Δεν λύνονται όμως έτσι τα προβλήματα. 

     Δεν είναι αρκετές οι ερωτήσεις στη Βουλή, οι βολιδοσκοπήσεις προθέσεων και οι ανακοινώσεις με τη σκέψη σε κάποιο υφυπουργείο…  

     Με την απόπειρα χειραγώγησης και παραπλάνησης της κοινής γνώμης, πίσω πάμε, μπροστά δεν πάμε.

     ΤΩΡΑ είναι η κατάλληλη ώρα.  Το ξεκίνημα να γίνει από τα δύσκολα.  Από τις σήραγγες. Που η διάνοιξή τους θα αναλώσει τα μισά κονδύλια από αυτά που διαδίδουν επίτηδες για να αποτρέψουν τη κατασκευή τους.  Και πέραν αυτού,  με τις σήραγγες επιβεβαιώνεται η ολοκλήρωση  του αυτοκινητόδρομου.  Θα χορηγηθούν και οι υπόλοιπες χρηματοδοτήσεις χωρίς να χρειασθούν οι περιττές απαλλοτριώσεις και οριοθετήσεις των χειμάρρων.               

     ΤΩΡΑ  ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ,  λαμβανομένων υπόψη και των εκκρεμοτήτων που υπάρχουν σε έργα Εθνικής κλίμακας, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Με κατάλληλους χειρισμούς και  επιμονή, ο δικός μας αυτοκινητόδρομος μπορεί να συμπεριληφθεί στα υπό κατασκευή έργα, όπως, η οδός Πάτρας – Πύργος σε συνέχεια της Ολυμπίας οδού που φέρνει τον αυτοκινητόδρομο αυτό μια ανάσα από την Αρχαία Ολυμπία για να δικαιολογήσει και το όνομά της, ο Περιφερειακός της Θεσσαλονίκης, η επέκταση της Ιονίας οδού έως τη Κακαβιά, η μεταμόρφωση της σημερινής καρμανιόλας που συνδέει τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης και η παράκαμψη της Χαλκίδας.

      Και νέες γενιές οδικών έργων θα ακολουθήσουν.  Γι΄αυτό πρέπει άμεσα να διεκδικήσουμε αυτό που μας ανήκει και το οποίο ακριβώς συμπίπτει με αυτό που απαιτεί η  οδική ενοποίηση των αυτοκινητοδρόμων της Χώρας, για την οικονομία των εθνικών μεταφορών, τη τουριστική ανάπτυξη και την οδική ασφάλεια. 

     Ισχυρισμοί όπως, είναι μικρή η ωφέλεια, το κόστος είναι μεγάλο, ότι δεν είναι εφικτή η αποφυγή περιοχών NATURA, ή, ότι δεν είναι βιώσιμος ο αυτοκινητόδρομος αυτός λόγω της μειωμένης κυκλοφορίας, επειδή όλοι τον αποφεύγουν ως το χειρότερο δρόμο, κλπ,  δεν ευσταθούν.  Και όσον αφορά τις υπάρχουσες ή μη ολοκληρωμένες γενικές και ειδικές μελέτες που να εκφράζουν τα ζητούμενα και  τις απαιτήσεις και προϋποθέσεις του κορυφαίου αυτού έργου, χρειάζεται περισσότερη ενημέρωση και  κυρίως επαλήθευση των αναφερόμενων στοιχείων.

     Το ζήτημα είναι καθαρά πολιτικό και ανάγεται στις ισχυρές πιέσεις που πρέπει να ασκήσουν σε Κυβερνητικό επίπεδο οι αιρετοί μας – αν μπορούν --, γιατί,  τα επιχειρήματα είναι ισχυρά και γνωστά σε όλους και κερδίζουν αυτοί που αγωνίζονται, διεκδικούν και δεν συμβιβάζονται με τα ελάχιστα. 

     Επιβάλλεται το έργο να προγραμματισθεί και να μελετηθεί σωστά, παραβλέποντας τα όποια μεγάλα συμφέροντα, όταν μάλιστα,  από τα 32  δισεκατομμύρια που θα λάβει η Ελλάδα από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα διατεθεί μεγάλο μέρος για τους μεγάλους οδικούς άξονες.  

      Ας αναλάβουν όλοι  λοιπόν τις ευθύνες τους, ιδιαίτερα  για το πρώτο τμήμα, από την είσοδο της Γραβιάς μέχρι το 51ο χιλιόμετρο στην είσοδο των Βωξιτών, που ενώ δεν προσφέρει τίποτα το ουσιαστικό, θα αποτελέσει εμπόδιο για το συνολικό έργο και θα μειώσει την αξία του. 

    Ας σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη διαφεύγουν με τη γνωστή στάση τους, που διακρίνεται από μία Ομιλούσα Σιωπή.-


1 σχόλιο:

  1. Άραγε,οι όποιες θριαμβολογίες για τον Διαγώνιο άξονα γίνονται μόνο και μόνο για ένα πάρεργο 4,7 χιλιομέτρων που ίσως δεν θα αποτελέσει καν και μέρος του όποιου μελλοντικού αυτοκινητοδρόμου? Μάλλον πεταμένα χρήματα!.
    Υπάρχει κάποιο σχέδιο τέλος πάντων χάραξης, στο που ακριβώς θα περνάει και θα βγαίνει ο δρόμος -ΌΠΟΤΕ ΓΊΝΕΙ-στις 2 πλευρές του Παρνασσού;
    Στον όποιο Εθνικό σχεδιασμό, αποτελεί μεγαλύτερη προτεραιότητα και σημασίας η επέκταση της Ιονίας Οδού από Ιωάννινα για Αλβανία ΚΑΙ όχι ο σπουδαιότερος αυτός Άξονας {Ανατολικής-Δυτικής Ελλάδας} που σημειωτέον αποτελεί και τη πρώτη χωμάτινη διαδρομή ως Εθνική οδό (1832) από την ίδρυση του Νεοελληνικού Κράτους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.